Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:16:38 GMT

قتل یک جوان در بازرگان با چاقو

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۲۷۶۴

قتل یک جوان در بازرگان با چاقو

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ماکو با تاکید بر ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد جدی با ناهنجاری های اجتماعی گفت: جوانی با اسلحه سرد در بازرگان به قتل رسید که تحقیقات اولیه با جدیت در خصوص این موضوع آغاز شده است.

سرهنگ حیدر شفیعی شامگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر درگیری با اسلحه سرد که منجر به قتل جوان در بازرگان شده به نیروی انتظامی شهرستان اعلام شد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این درگیری در پارک بازرگان اتفاق افتاد، گفت: بعد از درگیری لفظی، 2 جوان با چاقو درگیر و یکی از جوانان مجروح شد که بر اثر شدت جراحت در راه بیمارستان فوت و قاتل هم متواری شده است.
وی با تاکید بر اینکه تحقیقات مقدماتی درخصوص این پرونده آغاز شده افزود: اقدامات لازم درخصوص دستگیری قاتل در جریان است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.
7132/3072**خبرنگار: حمید قاسمی **انتشار دهنده:علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز درگیری حکومت ها در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، در سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسرد کننده خواند و گفت: امروز می‌بینیم که به ‌فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.
 
امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، عنوان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که با فکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جزء بهترین کارهایی است که مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) هم واقع خواهد شد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • عروس فراری، پدرشوهر را ویلچرنشین کرد
  • قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند
  • امروز درگیری حکومت ها در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است
  • روایت‌های عجیب از قتل پسر ۱۷ساله در تهران
  • روایت دوگانه از قتل پسر ۱۷ ساله
  • پلیس در تعقیب قاتل پسر ۱۷ ساله