Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترمز لاتزیو پس از 9 پیروزی پیاپی، کشیده شد.

طرفداری- لوکاس لیوا، هافبک برزیلی لاتزیو می گوید که یک شکست در شهرآورد رم، تمام کارهای خوب بیانکوچلستی را بر باد نمی دهد.

در روزی که پروتی و ناینگولان برای جالوروسی گلزنی کردند، گلزنی دوباره چیرو ایموبیله برای فرار لاتزیو از شکست کافی نبود تا لوکاس در مصاحبه پس از بازی به خبرنگار اسکای ایتالیا بگوید:

یقینا این نتیجه خوبی برای ما نیست اما به نظرم بازی متعادلی بود که نتیجه آن بر سر دو حادثه مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها به لطف اشتباه های ما گلزنی کردند و همه چیز سخت تر شد. باید تلاش کنیم که نمایشی بهتر ارائه کرده و اشتباهاتی مشابه را تکرار نکنیم. امیدوارم به این شکست بهای چندانی داده نشود. این باخت نمی تواند تمامی کارهای خوب ما تا بدین جای فصل را بر باد دهد و در همین حال ما باید به تلاش ادامه داده و از این پسرفت ها، بیاموزیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس

تیاگو سیلوا نسبت به شکست دردناک چلسی واکنش احساسی داشت. 

طرفداری | چلسی پس از تلاش‌های متعدد برای گلزنی، در دقیقه 84 توسط منچسترسیتی مجازات شد. 

تنها فرصت چلسی برای لمس جام قهرمانی در فصل 24-2023 با شکست در نیمه نهایی اف‌ای کاپ از بین رفت. آبی‌ها در فینال لیگ کاپ نیز مقابل لیورپول شکست خورده بودند تا مائوریسیو پوچتینو به طلسم شخصی خودش و چلسی در ومبلی ادامه دهد. چلسی از سال 2019 تا 2024 طی هفت بازی در ومبلی شکست خورده است. این تیم در پنج دیدار از شش بازی اخیر در ومبلی از گلزنی ناکام مانده که این مورد پیش از این تنها در 40 بازی به ثبت رسیده بود. پس از سوت پایان دیدار امروز، تیاگو سیلوا در میان بی‌تفاوتی بازیکنان جوان تیمش، واکنشی احساسی به شکست دردناک چلسی داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس