Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@11:15:04 GMT

مصدومیت خونین راموس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۳۴۳۷

به گزارش وانانیوز، 

سرخیو راموس مدافع تیم فوتبال رئال مادرید از ناحیه بینی به شدت مصدوم شد و در نیمه دوم تیمش را همراهی نکرد.

اواخر نیمه اول بوود که سرخیو راموس در دهانه دروازه پاس کاسیمیرو را می‌رفت که به گل تبدیل کند اما لوکاس، مدافع اتلتیکو مادرید با ضربه خطرناک خود روی صورت کاپیتان رئال مادرید، اجازه باز شدن دروازه را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ضربه به استناد چند کارشناس داوری در اسپانیا کاملا خطای پنالتی بود اما داور دستور به ادامه بازی داد تا در نهایت به خاطر خونریزی شدید بینی راموس مجبور به توقف بازی شد. 

راموس به احتمال فراوان بازی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید.

بایرن بعد از گل وینیسیوس در نیمه اول موفق شد توسط لروی سانه و هری کین در نیمه دوم به گل برسد. تیم آلمانی امید زیادی برای برد در این بازی داشت که ضربه پنالتی وینیسیوس معادلات را بهم ریخت و کار به تساوی کشید.

پس از این بازی بازیکنان هر دو تیم با خبرنگاران گفتگو کردند تا نظرات خود در مورد بازی را اعلام کرده و به سوالات پاسخ دهند.

هنگامی که توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، با میکروفون شبکه سی‌بی‌اس اسپورت صحبت می‌کرد متوجه حضور اورلین شوآمنی، هافبک رئال مادرید، شد.

شوآمنی برای شوخی با مولر مقابل دوربین قرار گرفت و سپس رد شد. مولر در میان گفتگوی خود برای شوخی با بازیکن رئال گفت:"اون اینجاست و به همه چیز گوش می‌دهد، شوآمنی می‌خواهد تاکتیک‌های ما برای بازی برگشت را بداند!"

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست