Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، علی لاریجانی در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه پس از بازدید از منطقه ازگله، به سرپل ذهاب رفته و در جریان مشکلات زلزله زدگان این شهرستان قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، از مسکن مهر این منطقه نیز بازدید به عمل آورد و در گفت و گو با مردم سرپل ذهاب در جریان مشکلات مردم و این منطقه زلزله زده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید همچنین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن گفت‌وگو با زلزله زدگان سرپل ذهاب به بررسی مشکلات آنها پرداختند.

در این بازدید، همچنین جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از جمله فرهاد تجری، شهاب نادری ، سیدجواد حسینی کیا، سیدقاسم جاسمی، حشمت الله فلاحت پیشه، احمد صفری، همچنین بازوند استاندار کرمانشاه و کرباسیان وزیر امور اقتصاد و دارایی، لاریجانی را همراهی می کنند و از نزدیک در جریان وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قرار گرفتند.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است.

سید محمد پاک‌مهر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : مجلس دوازدهم باید برای حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد.

وی افزود : کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است.

پاک مهر با تاکید براین نکته که مجلس دوازدهم باید برای رفع کمبود پزشک و کادر درمان تلاش کند اظهار داشت : سهم پرداختی از ناحیه بیمه‌ها برای بیماران باید افزایش یابد.

وی افزود : طرح پزشک خانواده، گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی در نظام سلامت است و قاچاق معکوس دارو‌ها به کشور‌های همسایه باید کنترل شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تورم در حوزه دارو درمان و هزینه‌های بیمارستانی نباید بر گرده مردم قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • دورهمی با طعم دید و بازدید و رفع مشکلات خویشاوندی
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند