Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@06:07:56 GMT

ورود مجلس به طرح افزایش قیمت نان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۳۹۲۳

ورود مجلس به طرح افزایش قیمت نان

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد شدید از طرح افزایش قیمت نان در روزهای آینده گفت که در صورت چنین اتفاقی، مجلس ورود خواهد کرد.

نظر افضلی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از افزایش قیمت نان در شهرهای مختلف کشور، گفت: اقدام دولت در افزایش دستوری قیمت نان منطقی نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه دولت باید در افزایش قیمت نان تجدیدنظر کند، اظهار داشت: دولتمردان ادعا می‌کنند که در تولید گندم به خودکفایی رسیده‌ایم که همین مسئله این سؤال را ایجاد می‌کند که چرا قیمت نان باید افزایش یابد؟

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، تصریح کرد: در شرایطی شاهد افزایش قیمت نان مورد نیاز مردم هستیم که نرخ خرید تضمینی گندم از کشاورزان نیز تغییری نکرده است؛ افزایش در قیمت نان باعث می‌شود که اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه که بعضا قوت قالب‌شان نان است، قادر به تهیه آن نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضلی اضافه کرد: موضوع افزایش بی رویه در قیمت نان باید کارشناسی باشد، در غیر اینصورت مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد و ابعاد آن را موشکافی می‌کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه باید پاسخگوی افزایش قیمت در نان باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • قیمت‌های جهانی مواد غذایی به کدام سو می‌رود؟
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی