Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:04:36 GMT

عملیات اجرایی راه خلخال به منجیل شتاب می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۴۳۴۵

عملیات اجرایی راه خلخال به منجیل شتاب می گیرد

اردبیل -ایرنا- استاندار اردبیل گفت: با استفاده از پیمانکار جدید وتوانمند درطرح راه اصلی خلخال، طارم به منجیل، عملیات اجرایی این جاده شتاب می گیرد .

اکبر بهنام جو روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی راه در حتال اجرای خلخال ، طارم - منجیل گفت: با وضعیت اعتباری موجود، تکمیل این راه حدود 60 سال زمان خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تلاش می کنیم تا با استفاده از هرگونه راهکار ممکن برای افزایش اعتبارات ملی این طرح، با انتخاب پیمانکاری جدید وتوانمند عملیات اجرایی این راه اصلی خلخال را شتاب دهیم .
استاندار اردبیل پس از بازدید ازمسیر جاده در داخل دو حوزه استحفاظی استان اردبیل واستان زنجان در جلسه ای که با حضور نمایندگان شهرستان های خلخال و زنجان و طارم در شهرستان طارم برگزار شد آخرین وضعیت این طرح را بررسی ودر خصوص همکاری دوجانبه مسوولان دواستان جهت تسریع در عملیات اجرایی این جاده تبادل نظر کردند .
در این جلسه که فرماندار خلخال نیز حضور داشت، باقری فرماندار شهرستان طارم ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت این طرح در حوزه استحفاظی استان زنجان گفت: عملیات اجرایی این جاده در حوزه استان زنجان تا پایان سال 97 تکمیل خواهد شد.
عملیات اجرایی راه اصلی خلخال، طارم به منجیل از سال ها پیش آغاز شده و با بهره برداری از این راه مسیر فعلی خلخال تا منجیل 90 کیلومتر کاهش می یابد ، ضمن اینکه خطر وقوع هرگونه حوادث احتمالی ناشی از یخبندان جاده وسقوط بهمن به دلیل نبود گردنه های برف گیر در فصول سرد سال نیز در جاده جدید از بین می رود.
استاندار اردبیل روز شنبه در سفر به خلخال از طرح های عمرانی و واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید کرد،بازدید از طرح های جاده سازی این شهرستان تا روز یکشنبه ادامه یافت.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجتی سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

دیگر خبرها

  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد