Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@10:01:32 GMT

آغاز لیگ برتر والیبال استان گیلان از 2 آذرماه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۴۸۲۰

آغاز لیگ برتر والیبال استان گیلان از 2 آذرماه

معین حسن‌زاده بابیان اینکه لیگ برتر والیبال استان از آذرماه آغاز خواه شد اظهار داشت: لیگ برتر والیبال در بخش مردان با شرکت 16 تیم از 2 آذرماه در چهار گروه آغاز خواهد شد.

حسن‌زاده گفت: 16 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان در بخش مردان در دو گروه الف، ب، ج و د به‌صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه الف این رقابت‌ها تیم‌های هیات والیبال رشت، شهرداری رضوانشهر، فولاد گیلان و هیات والیبال آستارا، در گروه ب این رقابت‌ها تیم‌های هیات والیبال انزلی، هیات والیبال کوچصفهان، شهرداری لیسار و وحدت شاندرمن، در گروه سی این رقابت‌ها تیم‌های مرداویچ سیاهکل، هیات والیبال صومعه‌سرا، وحدت جوانان ماسال و هیات والیبال ماسال و درنهایت در گروه دی این رقابت‌ها تیم‌های هیات والیبال لاهیجان، هیات والیبال لنگرود، شهرداری کوچصفهان و ستارگان شمال چابکسر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: در مرحله یک‌چهارم پایانی، در یک‌سوی جدول تیم اول گروه الف به مصاف تیم دوم گروه دی، تیم اول گروه ب به مصاف تیم دوم گروه سی خواهد رفت. در سوی دیگر جدول تیم اول گروه سی به مصاف تیم دوم گروه ب و همچنین تیم اول گروه دی به مصاف تیم دوم گروه الف خواهند رفت. با برگزاری این بازی‌ها چهره 4 تیم پایانی لیگ استان مشخص خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات والیبال گیلان بابیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر والیبال در بخش بانوان به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد تصریح کرد: دور رفت این مسابقات نهم و دهم آذرماه به میزبانی انزلی و شانزدهم و هفدهم آذرماه به میزبانی رشت برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده بیان کرد: نمایندگان رسانه‌های گروهی جهت صدور کارت به‌منظور پوشش خبری مسابقات می‌توانند با واحد روابط عمومی هیات والیبال گیلان و شماره 09114232529 تماس حاصل فرمایند.

 

46

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات فوتبال گیلان ابقا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخابات رئیس هیأت فوتبال گیلان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار شد که در نهایت قربانعلی الماسخاله در سمتش ابقاء شد.

الماسخاله با کسب ۳۷ رأی از ۳۸ رأی مأخوذه برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس هیأت فوتبال گیلان انتخاب شد و نقی هدایتی دیگر کاندیدای ریاست هیأت فوتبال استان جا ماند.

همچنین محمد حق شناس، فاضل بازیار، سید مهدی خدمت بین دانا و اسماعیل رجب زاده از این سمت انصراف دادند.

کد خبر 6076712

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • آغاز رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان از فردا در بابلسر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • شرایط مالکیتی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو
  • «قربانعلی الماسخاله» رئیس هیات فوتبال گیلان شد
  • رییس هیات فوتبال گیلان ابقا شد