Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@16:04:49 GMT

سپاهان - تراکتورسازی، در انتظار نبرد نوزدهم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۵۰۴۴

سپاهان - تراکتورسازی، در انتظار نبرد نوزدهم

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان روز دوشنبه میزبان تراکتورسازی خواهد بود و در شرایطی که هر دو تیم به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند، در تقابلی حساس مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

سپاهان در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشته است ولی با توجه به اینکه تراکتورسازی تنها 9 دوره از 16 دوره گذشته را در این رقابت‌ها حاضر بوده، دو تیم پیش از این 18 بار به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهم سپاهان از این 18 بازی، 9 پیروزی بوده است و طلایی‌پوشان موفق شدند نیمی از این بازی‌ها را با پیروزی پشت‌سر بگذارند.

سهم تراکتورسازان از 18 دیدار گذشته 5 پبروزی بوده و بدین ترتیب 4 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

سپاهان فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت موفق شد تراکتورسازی را شسکت دهد و آخرین تقابل دو تیم هم مربوط به هفته بیست و نهم فصل گذشته است که شاگردان کرانچار با نتیجه 2 بر صفر تراکتورسازی را با هدایت امیر قلعه‌نویی شکست دادند.

مهرداد محمدی در دقیقه 41 و فرید بهزادی کریمی در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

سپاهان در حال حاضر از 11 بازی 11 امتیاز دارد و در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفته است و تراکتورسازی با یک امتیاز بیشتر، در رتبه دهم جدول است.

دیدار دو تیم ساعت 14:45 روز دوشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز