Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسهیلات مشاغل خانگی در استان اصفهان هشت برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،مرکز اصفهان؛مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان میزان اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی استان را بیش از 540میلیارد ریال دانست وگفت:این میزان اعتبار در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از هشت برابر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمال الدین میرهادی سقف این تسهیلات را برای افراد پشتیبان (دارای سابقه کار در مشاغل خانگی ) یک میلیارد ریال و برای افراد مستقل 100میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات با سود چهار درصد در اختیار متتقاضیان قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون120نفر در استان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک معرفی شده اند،گفت: از این تعداد 20نفر افراد پشتیبان و 100نفر افراد مستقل هستند.
میرهادی با بیان اینکه با دریافت این تسهیلات برای بیش از 300نفر در استان اشتغال زایی می شود افزود: صنایع دستی ،فرش و پوشاک بیشترین طرح های ارائه شده به بانک برای در یافت تسهیلات هستند .
وی گفت: از سال 90تاکنون 110هزار مجوز فعالیت مشاغل خانگی در استان صادر شده  است.
مشاغل پشتیبان اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که مسوولیت حمایت تعدادی از شاغلان خانگی را در فرآیند تولید و ارایه خدمات، شامل آموزش، تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار ، مشاوره، طراحی، نوآوری، بسته بندی، بازاریابی و فروش به عهده می گیرند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری

به گزارش پارس نیوز، وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده با سود 23 درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود و افراد با دریافت آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مذکور را دارند. بر اثر پرداخت این تسهیلات حساب وام گیرنده مسدود خواهد شد. این یکی از تضمین‌های تسهیلات مذکور است. علاوه بر این، افراد باید ضامن رسمی نیز داشته باشند تا تسهیلات به آن‌ها پرداخت شود. افراد بعد از دریافت تسهیلات مذکور و خرید کالای مورد نظر، 36 ماه فرصت بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، میزان هر قسط این وام به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود وام 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان اعلام شده است.

  روش غیرحضوری دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده چگونه است؟

افرادی که به این تسهیلات نیاز داشته و فرصت حضور در شعب بانک آینده را ندارند، می‌توانند به صورت غیرحضوری برای این وام درخواست بدهند. افراد به منظور ثبت نام برای دریافت وام مذکور باید در سامانه پیشخوان مجازی ویژه مشتریان بانک یا سامانه ساتا تشکیل پرونده بدهند و سپس با تکمیل فرآیند، تسهیلات مذکور را دریافت کنند. همچنین افراد بعد از دریافت مبلغ وام امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری کالا یا محصول مورد نظر از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را خواهند داشت.

منبع: رده

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید