Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@00:04:48 GMT

آخرین تحولات بازارمرغ وانواع مشتقات آن

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۵۱۸۷

رییس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به کاهش عرضه بار از طرف مرغداران پیش بینی می‌شود در روز‌های آتی، قیمت هر کیلو مرغ ۲۰۰ تومان افزایش یابد. ناطقان: مهدی یوسف خانی رییس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 200 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 800 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 750 تومان، توزیع درب واحدهای صنفی 6 هزار و 900 و خرده فروشی 7 هزار و 600 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 600 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 600 تومان است.

 یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات مرغ افزود: همچنین قیمت هر کیلو سینه با کتف 12 هزار تومان، سینه بدون کتف 13 و فیله مرغ 15 هزار و 500 تومان است.

 رییس اتحادیه پرنده و ماهی افزایش تقاضا نسبت به عرضه را دلیل اصلی نوسان قیمت در روزهای اخیر اعلام کرد.

 وی قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به  بهبود تقاضا و کاهش عرضه بار از طرف مرغداران پیش بینی می شود که در روزهای آتی مجدد قیمت هر کیلو مرغ 200 تومان در بازار افزایش یابد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: تحولات ، بازار مرغ ، کاهش عرضه

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با قیمت 124 دلار وارد بازار چین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مانیتور جدید شیائومی ردمی G27Q 2025 که با شماره مدل P27QCA-RG در چین رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۸۵ هرتز است و از بدنه باریک و سبک بهره می‌برد، این مانیتور صد درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با گزینه‌های اتصال DisplayPort (DP)، یک پورت USB-C چند منظوره، DPI 4، جک صدا ۳.۵ میلی‌متر و پورت HDMI ارائه می‌شود، زمان پاسخ‌دهی مانیتور یک میلی‌ثانیه است و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قیمت مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 124 دلار ارزیابی شده است، این محصول با سه سال گارانتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این مانیتور در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 749335

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول