Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: داروهای مورد نیاز بیماران صعب العلاج با مراجعه به بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در سرپل ذهاب و ثبت نام بلافاصله در اختیارشان قرار می‌گیرد. آفتاب‌‌نیوز : امیر شهنام بابلی رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: بیماران صعب العلاج زلزله زده در روزهای آتی مشکلی برای دریافت داروهای کمیاب نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بابلی تاکید کرد: داروهای مورد نیاز بیماران صعب العلاج با مراجعه به بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در سرپل ذهاب و ثبت نام بلافاصله در اختیارشان قرار می‌گیرد. 
وی گفت: این طرح از جمله برنامه های مهم برای هموطنان عزیز در منطقه زلزله زده است که با تصویب امیر کیومرث حیدری فرمانده نزاجا اجرا می‌شود.
بابلی تصریح کرد: تیم ارزیاب بهداشت و درمان، روانشناس و متخصصین حوزه پزشکی را در منطقه سرپل ذهاب مستقر کردیم. با توجه به شرایط زندگی که هموطنان عزیز در چادر و شرایط اردوگاهی زندگی می کنند ما سربازان بهداشت و درمان وظیفه داریم سلامت عزیزان را تامین کنیم که تمام تلاش خود را تا این لحظه بکار بسته ایم. 
به گزارش  فارس، وی اظهار داشت: امیدواریم تمام کارکنان نیروی زمینی ارتش به ویژه شخص فرمانده نیروی زمینی و کارکنان خدوم که از ساعات اولیه وارد منطقه شدند و خدمت رسانی می کنند در این ماموریت سربلند باشند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نوذر نظری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۴۳ مجرم دستگیر شده ۱۱ نفر آنها را افراد سارق تشکیل می‌دادند، ضمن اینکه با تلاش پلیس سرپل ذهاب، ۱۷ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی ادامه داد: اعمال قانون ۱۴ هزار و ۳۴۹ دستگاه وسایل نقلیه و توقیف ۸۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف، تذکر کتبی به ۱۵۳ واحد، جمع آوری ۱۰ معتاد و کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات صورت گرفته پلس سرپل ذهاب در طول ماه گذشته برشمرد.

کد خبر 6084647

دیگر خبرها

  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد