Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس،‌ بر اساس نتایج به دست آمده از یک پژوهش در انگلیس، دختران با استفاده از فضای مجازی بیش از پسران در معرض افسردگی قرار دارند.

پژوهش‌های صورت گرفته در دانشگاه لندن نشان می‌دهد، 14 سالگی متوسط سنّ شروع افسردگی در دختران انگلیسی است و استفاده از فضای مجازی موجب افزایش 71 درصدی احتمال بروز این اختلال روانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محققان دانشگاه سن دیگو با بررسی بیش از 133 هزار دانش‌آموز دختر 14 ساله دریافتند، استفاده مداوم آنها از شبکه‌های اجتماعی با اقدام به خودکشی در آنها ارتباط مستقیم دارد.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، از سال 2012 تا 2016، روند افسردگی میان دختران انگلیسی با افزایش عجیبی روبه رو بوده است؛ با تکیه بر همین آمار، حداقل 58 درصد دختران نوجوان این کشور افسردگی را تجربه کرده‌اند.

بررسی‌ها همچنین نشان داده است، دخترانی که حداکثر تکالیف مدرسه را انجام می‌دهند و در کنار آن در فضای مجازی حضور دارند، حداقل افسردگی را تجربه کرده‌اند.

مرکز ملی بهداشت انگلیس می‌گوید: «دختران این کشور پرخاشگر شده‌اند، تحملشان کم شده و کمتر خوشحالی می‌کنند؛ آنها آماده ورود به دوره بزرگسالی نیستند و همه این علائم، هشدارهای جدّی برای مقامات مسئول است تا قبل از آنکه دیر شود، برای بهبود شرایط روانی آنها اقداماتی کنند؛ چراکه مسائل بهداشت روان دختران در اولویت قرار دارد».

701

فضای مجازی افسردگی دختران انگلیسی دانشگاه لندن

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!