Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که محورهای سرپل‌ذهاب و قصرشیرین ترافیکی پرحجم و روان دارند، از یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت 15 و محور هراز از ساعت 14 به امروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به خصوص مسیرهای منتهی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، اظهار داشت: تردد تمامی وسایل نقلیه در محورهای اسلام‌آباد، دالاهو، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین به استثنای خودروهای کمک‌های مردمی، امدادرسان و بومی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ممنوعیت تردد خودروهای سنگین فاقد مجوز در محورهای روانشهر، جوانرود، ثلاث‌باباجانی و ازگله هنوز به قوت خود باقی است و پلیس راه به منظور تسهیل در تردد خودروهای امدادی و کمک رسان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه این محدودیت‌ها را اجرا خواهد کرد.

وی گفت:‌در حال حاضر سرپل ذهاب و قصر شیرین در استان کرمانشاه ترافیک پرحجم و روان را به خود اختصاص داده‌اند.

این مقام ارشد ناجا اعلام کرد: یکطرفه شدن جاده چالوس و هراز در دستور کار است؛ جاده چالوس از ساعت 15 و محور هراز از ساعت 14 به سمت تهران یکطرفه شده و این مسئله تا ساعت 2 بامداد ادامه خواهد داشت.

سرهنگ رحمانی به ممنوعیت تردد همه وسایل نقلیه در جاده قدیم مشهد- ملک‌آباد اشاره و بیان داشت: امروز تردد تمام وسایل نقلیه در محور فوق ممنوع است؛ این مسیر مخصوص تردد زائران پیاده حرم علی بن‌موسی‌الرضا است؛ این ممنوعیت تردد تا عبور کامل زائران ادامه خواهد داشت و بعد از آن مرتفع می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: تردد همه وسایل نقلیه سنگین در محورهای اصلی خراسان رضوی تا ساعت 22 امشب ممنوع است. 

به گفته سرهنگ رحمانی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس