Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@10:33:20 GMT

ماجرای خبر تغییر مدیرعامل سایپا

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۶۲۰۷

ماجرای خبر تغییر مدیرعامل سایپا

در حالی امروز اخباری مبنی بر تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا منتشر شده که بررسی‌ها نشان می‌دهد روال قانونی مربوطه در این زمینه طی نشده و اخبار منتشره شده هنوز قطعی نیست.

به گزارش ایسنا، برخی رسانه‌ها امروز اعلام کردند که با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیر عامل جدید گروه خودروسازی سایپا منصوب و جایگزین مهدی جمالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این خبر در حالی است که اصولا مدیرعامل سایپا با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب نمی‌شود، بلکه رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به عنوان سهامدار اصلی حکم انتصاب مدیرعامل سایپا را صادر می‌کند. در این زمینه روال کار به این صورت است که هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا تشکیل جلسه داده و مدیرعامل مد نظر خود را انتخاب و به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران معرفی می‌کند. رییس این سازمان نیز در صورت تایید، حکم مدیرعاملی را برای فرد مربوطه صادر می‌کند.

در این زمینه پیگیری‌های صورت گرفته از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نشان می‌دهد که هنوز این سازمان صدور حکم جدید برای مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا را تایید نکرده است.

در این شرایط باید منتظر بود تا این سازمان به عنوان مرجع اصلی نظر رسمی خود را در این باره اعلام کند.

البته خبرهای رسیده حاکی از آن است که رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع موافقت خود را با فرد منتخب هیات مدیره سایپا اعلام کرده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خزائلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه همخوانی قرآن مدرسه علمیه دارالسلام به‌منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن و آشنایی با مفاهیم بلند آن و ورود قرآن به عرصه‌های مختلف زندگی از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده‌است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: این گروه ۲۲۰ نفره همگی از طلاب نوجوان و جوان هستند که فقط آیات کلام‌الله مجید را همخوانی می‌کنند.

او با اشاره به اجرای این گروه در بناهای تاریخی قزوین اظهار کرد: پیرو تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار و دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قزوین، با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای حضور و اجرای این گروه در قزوین صورت گرفت.

خزائلی افزود: این گروه به مدت دو روز در قزوین اقامت داشتند و در تعدادی از بناهای تاریخی شهر قزوین شامل دولتخانه صفوی، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجدالنبی (ع)، حسینیه امینی‌ها و مدرسه علمیه صالحیه برنامه خود را تولید و ضبط کردند.

او خاطرنشان کرد: این برنامه قبل از اذان مغرب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین یادآور شد: تاکنون ۲۸ اثر فاخر تلویزیونی از این گروه تولید و در شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده و مورد تقدیر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نیز قرار گرفته است.

کد خبر 6096830

دیگر خبرها

  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین