Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال ولایت عشق گفت: طراح صحنه این سریال از ارتفاع هشت متری سقوط کرد اما بعد از 5 روز سالم سرکار حاضر شد و همه ما تعجب کردیم. بعد از وقوع این اتفاق در تولید سریال بسیاری از خطرات را که می‌دانستیم در بازی و مراحل ساخت وجود دارد بر عهده می‌گرفتیم چون احساس می‌کردیم کار صاحب و پشتیبان دارد و تا انتها تولید آن را هدایت و حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس کهوری نژاد بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره حال و هوای سریال "ولایت عشق" با موضوع زندگی امام رضا(ع) در زمان ساخت گفت: در این سریال علاوه بر فضای معنوی که حاکم بود یک حس معنوی در طول تولید در درون بازیگران و عوامل وجود داشت. شاید گاهی زدن برخی حرف ها حکم شعار پیدا کند اما همکاری درعرصه تولید آثار درباره زندگی معصومین حس خاصی به همراه دارد و هر یک از عوامل احساس می‌کنند که اگر هم عصر امام زندگی می‌کردند حال بهتری داشتند.


وی افزود: بازیگر باید در فیلم با بازی خود به مخاطبان باور بدهد تا مخاطبان زمان فیلم را عصر زندگی امام بدانند و با فیلم همراه شوند. به عنوان یک بازیگر از این که در آثار مذهبی و تاریخی اعم از نقش منفی و مثبت حضور پیدا کنم حال خوبی پیدا می کنم. همه هنرمندانی که در عرصه تولید مجموعه های مذهبی همکاری کرده‌اند اعم از بازیگران که دیده می‌شوند و عوامل پشت دوربین که دیده نمی‌شوند با همه سختی آن را ساخته اند تا در وجود مخاطبان و مردم معنویت شکل گیرد و این حرکت قابل تقدیر است.

بازیگر "ولایت عشق" درباره حضور در تولیدات مذهبی و تأثیراتی که این آثار دارند اظهار کرد: زندگی ها طوری شده است که شاید درنگاه اول حضور اسوه‌های دینی در آن کمتر دیده شود و در کارهای روزمره توجه به آن ها وجود نداشته باشد اما وقتی سریالی با موضوع زندگی امامان معصوم(ع) پخش می‌شود یک پالایش درونی در مخاطبان اتفاق می‌افتد، در چنین وضعیتی اگر ما هنرمندان به عنوان کسانی که قصه و زندگی ائمه معصوم(ع) را به نمایش گذاشته‌ایم تاثیرگذار عمل کنیم توشه‌ای برای عمل ما در نظر گرفته می‌شود. اگر بتوان در عرصه فرهنگی و مذهبی تلنگری به مخاطب زد و فرهنگ سازی کرد توشه‌ای برای آخرت اندوخته می شود تا شرمنده نباشیم.

کهوری نژاد درباره استقبال مردم در زمان پخش سریال "ولایت عشق" بیان کرد: استقبال مردم در زمان پخش سریال خوب بود و حس آنان و رفتارشان را در کلام نمی‌شود توضیح داد اما در یک کلمه باید گفت مردم واقعا قدردان هستند و به عنوان بازیگر این استقبال و برخورد آنان بسیار در ما تاثیرگذار بود.

وی درباره همکاری با مهدی فخیم زاده به عنوان کارگردان و نویسنده سریال توضیح داد: همکاری بسیار خوبی در کار با وی حاکم بود. این کارگردان بسیار در کار خود تسلط و مهارت دارند و سریال ولایت عشق حاصل راهنمایی‌های هوشیارانه کارگردان و نویسنده آن بود. اگر مجموعه عوامل توانستند تولید این کار را به پایان برسانند قطعا به دلیل راهنمایی‌های فخیم زاده به لحاظ فنی اعم ازتصویر و به لحاظ تربیت حس و هدایت بازیگر بود.

این بازیگر با اشاره به خاطرات زیاد در تولید "ولایت عشق" و حکمت ماجراهای اتفاق افتاده در آثار مذهبی افزود: وقوع ماجراهای مختلف در طول تولید آثار مذهبی نشان می‌دهد کسی پشتیبان تولید اثر است. یکی از عوامل جلوه های ویژه "ولایت عشق" از ارتفاع هشت متری سقوط کرد اما بعد از 5 روز سالم سرکار حاضر شد و همه ما تعجب کردیم. او 55 سال سن داشت و بالطبع بدن کسی در این مقطع سنی به لحاظ فیزیک شکننده تر از بدن یک جوان است. اگر کسی از چنین ارتفاعی بیفتد حداقل یک ماه طول درمان اوست اما این طراح صحنه بعد از 5 روز به کار بازگشت.


کهوری نژاد خاطر نشان کرد: بعد از وقوع این اتفاق در تولید سریال بسیاری از خطرات را که می‌دانستیم در بازی و مراحل ساخت وجود دارد بر عهده می‌گرفتیم چون احساس می‌کردیم کار صاحب و پشتیبان دارد و تا انتها تولید آن را هدایت و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 زهرا داوودنژاد در سریال دفتر یادداشت نقش زنی را بازی می‌کند که عاشق نوشابه کوکاکولا است و یک ضرب نوشابه را می‌خورد. حامد آهنگی مجری برنامه شب آهنگی با زهرا داوود نژاد بازیگر سریال دفتر یادداشت مسابقه خوردن نوشابه یک ضرب را اجرا کردند که به شدت مورد توجه قرار گرفت. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • اعلام حمایت وزارت فرهنگ از طرح‌های خلاقانه و آیینی
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • رذایل اخلاقی در دنیا علاج نشوند در آخرت سبب هلاکت ما می شوند
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت