Web Analytics Made Easy - Statcounter

این رقابت ها در کشور هلند در حال پیگیری است.

طرفداری- آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند پری در سال 2017 از روز (جمعه) 26 آذرماه آغاز شده و تا امروز(یک‌شنبه) این رقابت‌ها به میزبانی کشور هلند پیگیری خواهد شد.

به گزارش فارس، امروز(یک شنبه) جواد محجوب در جدول وزن 100+کیلوگرم و در حضور 12جودوکار مقابل جودوکار آلمانی به میدان می رود و با شکست نخستین حریف خود به یک چهارم نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محجوب در دومین دیدار به مصاف "روی مییر"نماینده هلند رفت و مقابل این جودوکار شکست خورد و به جدول شانس مجدد راه یافت.

امروز در آخرین روز از این مسابقات رامین صفویه در منهای 100کیلوگرم ابتدا به مصاف جودوکاری از کشور بلغارستان را رفت و در نخستین مبارزه شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن 14 جودوکار حضور دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم

هافبک تیم فوتبال ملوان مدعی است، شاگردان مهدی تارتار در فصل جاری لیگ برتر چشم به جایگاه سپاهان دارند و می‌خواهند در بین بالانشینان جدول باشند. - اخبار ورزشی -

پویا پورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، خصوصاً در نیمه دوم که فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم، اما در نهایت پرسپولیس از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و برد. البته گل آنها آفساید بود و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در ضمن سروش رفیعی یا امید عالیشاه باید اخراج می‌شدند.

هافبک تیم فوتبال ملوان در ادامه خاطر نشان کرد: ما به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و بابت اشتباهات داوری خیلی ضرر کردیم، در ضمن فکر می‌کنم ما خودباوری لازم برابر پرسپولیس را نداشتیم و آنها از تجربه‌شان استفاده کردند. متأسفانه اشتباهات داوری اجازه نداد از پرسپولیس امتیاز بگیریم و دست خالی زمین را ترک کردیم.

وی در مورد بازی تیمش برابر سپاهان هم تصریح کرد: ما میزبان هستیم و این یک بازی شش امتیازی برای ما محسوب می‌شود. ما چشم به جایگاه سپاهان در جدول داریم و در این مسابقه محکوم به برد هستیم. البته سپاهان تیم کوچکی نیست و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدواریم با حمایت هواداران برنده شویم.

پورعلی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، چون کیفیت فنی بالایی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • فرمت جدید چمپیونزلیگ: این تیم‌ها همیشه هستند!
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • کاپ آزاد ترکمنستان| منتخب هاکی روی یخ ایران در اولین گام پیروز شد
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود