Web Analytics Made Easy - Statcounter

CR7 آن گلزن همیشگی نشان نداده و تیمش این را احساس می‌کند. 

طرفداری - تیره روزی‌های کریستیانو رونالدو در این فصل لالیگا کماکان ادامه دارد. پس از تحمل چهار بازی محرومیت، رونالدو به میادین برگشت تا دوباره برای آقای گلی تلاش کند اما آنچه اتفاق افتاد، کیلومترها با پیش‌بینی‌ها فرق داشت.

رونالدو تابستان 2009 از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست و هر فصل آماری رویایی از خود برجای می‌گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین گلزن تاریخ کهکشانی‌ها انواع و اقسام رکوردها را به نام خود کرده اما این فصل، اتفاقات عجیبی رخ داده که هضمش آسان نیست. در پایان هفته دوازدهم، رونالدو تنها یک گل در لالیگا به ثمر رسانده است! آخرین دیداری که شاهد ناکامی رونالدو در گلزنی بودیم، دربی مادرید بود. گرچه کریستیانو فصل را با محرومیتی پنج جلسه‌ای آغاز کرد و چهار هفته ابتدای لالیگا را از دست داد اما در هر هشت هفته بعدی به صورت فیکس در ترکیب قرار داشت و تنها یک گل آن هم به ختافه زد. 

به گزارش mundodeportivo، چنین چیزی از زمان انتقال او به پایتخت اسپانیا، سابقه نداشته است. 720 دقیقه بازی در لالیگا و تنها یک گل بیلان عملکرد بازیکن سال 2017 فیفا بوده است. البته کریستیانو در اولین فصل حضورش در رئال مادرید از هفته 5 تا 12 گلی نزد اما او از این هشت هفته، 6 هفته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. اختلاف رئال با بارسا در صدر جدول به 10 امتیاز رسیده و کهکشانی‌ها برای رقم زدن یک معجزه، به گل‌های کریستیانو نیاز دارند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام 20 ساله بدون شک یکی از چهره‌های قابل توجه این فصل لالیگاست. ستاره برزیلی که در تابستان گذشته از دورتموند به رئال مادرید ملحق شد، به خوبی در ترکیب این تیم هماهنگ شده و تا به امروز 20 گل به ثمر رسانده است.

در یک رویداد همبستگی برای ابتکار در ورزش فوتبال به میزبانی انگلیس، بلینگام با اسکای اسپورت مصاحبه کرده است. صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

اهداف؟

جام‌ها. می‌توانم به کشورم و تیمم، رئال مادرید، تجربیات عالی و خاطرات عالی از بردن جام‌ها بدهم.

20 گل در رئال مادرید؟

سعی می‌کنم به میدان بروم تا کارم را انجام دهم، به تیم کمک کنم تا در بازی‌ها پیروز شود.  هواداران سبک بازی من را دوست دارند. من با توپ حرکت می‌کنم و این خوب است. سعی می کنم در حین بازی با هواداران ارتباط برقرار کنم. می‌خواهم هواداران احساس کنند که من یک طرفدار هستم که برای آن‌ها بازی می‌کنم و نماینده آن‌ها هستم، در نهایت موضوع همین است. اگر آن‌ها بتوانند به من نگاه کنند و کسی را ببینند که خودشان را در او می‌بینند و از ما حمایت می‌کنند، این به پیشرفت تیم نیز کمک می‌کند. و حمایت آن‌ها برای ما بسیار مهم است، بسیار بیشتر از آنچه شما فکر کنید.

رویاهای محقق شده؟

وقتی با انگلیس در ومبلی یا با مادرید در برنابئو بازی می‌کنم، بیدار می‌شوم و باید خودم را نیشگون بگیرم. هرگز به این زودی چنین رویایی ندیده بودم اما از همه کسانی که در مسیرم شرکت کردند، سپاسگزارم.

اطرافیان؟

من یک شبکه حمایتی واقعاً خوب دارم: خانواده و دوستانم من را روی زمین نگه می‌دارند. من احساس یک بچه را ندارم. فکر می‌کنم مثل بقیه هر روز سر کار می‌روم و این افتخار را دارم که از کارم خیلی لذت ببرم. خانواده‌ام طوری این کار را می‌کنند که وقتی هر روز به خانه می‌آیم، احساسی عادی دارم.

فصل؟

سازگاری با زندگی در اسپانیا و داشتن مسئولیت بیشتر در مادرید و تیم ملی، بسیار بسیار سخت اما همچنین بسیار سرگرم کننده بوده است. سعی می‌کنم آن را جذب کنم، از تجربیاتم لذت ببرم، پیشرفت کنم و به رشد کردن ادامه دهم.

دیگر خبرها

  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم)
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • رونمایی از سفینه فضایی جدید کریستیانو رونالدو؛ فراری مدل دیتونا ‏SP3‏ / عکس
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!