Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نفت تقریبا خودش را پیدا کرده و ما فردا بازی سختی مقابل این تیم داریم. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی اظهار داشت: قبل از هر چیز ایام رحلت پیامبر و شهادت امام رضا (ع) و حادثه کرمانشاه را تسلیت می‌گویم. برای بازماندگان این حادثه صبر آرزو می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا بازی سنگینی داریم، نفت تقریبا خودش را پیدا کرده ما هم چند بازیکن مصدوم داریم ۵ - ۴ بازیکن اصلی‌مان را نداریم بازی سختی داریم.

وی ادامه داد: بازی سختی داریم با این حال با تمریناتی که انجام داده‌ایم سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم. این یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما است. به خاطر جدول بازی‌ها و اینکه همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و ما با پیروزی نهایتا یکی دو پله در جدول صعود می‌کنیم، اما با شکست چند پله پایین می‌رویم. سعی می‌کنیم فردا دست پر از بازی بیرون بیاییم.

دایی در مورد اینکه نفت با وجود شرایط بد مالی و مالکیتی که دارد خوب نتیجه گرفته، اظهار داشت: گفتم که بازی سختی داریم هیچ تیمی از قبل بازنده نیست. از نظر نفری چند بازیکن مصدوم داریم و کارمان سخت است. مطمئن هستم بچه‌ها می‌توانند فردا پیروز از میدان خارج شوند و تمام تلاشمان را برای برنده شدن می‌کنیم.

وی در خصوص نتایج سایپا که فعلا مناسب نبوده و مسائل داوری هم تاثیرگذار بوده و اینکه آیا فردا تغییر تاکتیک خواهید داد یا خیر، خاطرنشان کرد: این مساله که گفتید دخیل است. اشتباهات داوری یا هر چیزی که اسمش را می‌گذارید به ما ضربه زده، اما مطمئنا باید از نظر فنی خیلی قوی کار کنید. من به بازیکنانم گفته‌ام که نباید فکر کنند با ذهنیت مساوی به درون زمین می‌رویم بلکه ما باید با ذهنیت یک بر صفر به زمین برویم و فکر کنیم که یک گل از حریف عقب هستیم و آن گل را جبران کنیم و روی این مسائل هم کار می‌کنیم، اما به هر حال حدود ۶۰ درصد تیم ما تغییر کرده و در پست‌های حساس بازیکنان مصدوم داریم. به طور مثال کنعانی‌زادگان، رباط و مینیسک پاره کرده، رضا علیاری عمل جراحی کرده، دانشگر در جام شهدا مصدوم شده و یا ماهینی و ترابی در تمرینات تیم ملی مصدوم شدند و باید آن‌ها زیر نظر پزشکان کار کنند تیم ما جوان است و حدود ۷۰ درصد تغییرات داشته، اما مسائل فنی برعهده من است و امیدوارم که روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

دایی درمورد اینکه از قول شما در حادثه زلزله پیام دروغینی درمورد رئیس جمهور منتشر شد عنوان کرد: ابتدا باید از ملت خوب، با غیرت و شریف ایران تشکر کنم آن‌ها حماسه بزرگی آفریدند و نشان دادند هیچ وقت مردمشان را تن‌ها نمی‌گذارند باور نمی‌کنید من وقتی در کرمانشاه بودم مدام کمک‌های مردمی از شهر‌ها و استان‌های مختلف می‌رسید و مردم در این زلزله خودشان را یکبار دیگر نشان دادند از همه تشکر می‌کنم اتحاد ملی‌مان را مردم بار دیگر نشان دادند. اما متاسفم که در این شرایط برخی می‌خواهند آب را گل‌آلود کنند و ماهی بگیرند و به دنبال سوء استفاه هستند خودشان در کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی مسائلی را عنوان می‌کنند و از قول من پیام می‌دهند. در کشوری که جمهوری اسلامی باید اولین چیز اعتقادات مذهبی را قرار دهیم تا چنین کارهایی را ا. نجام ندهیم، اما برخی صحبت‌هایی که خودشان نمی‌توانند عنوان کنند به من ربط می‌دهند من نوکر و کوچک مردم هستم که پیام بدهم. تا حالا دیده‌اید که من پیام بدهم؟ برخی دعواهای سیاسی شد و خیلی‌ها پیام‌هایی را به اسم ما و امثال ما منتشر کردند تا هم ما را خراب کنند و هم حرف خودشان را به مردم برسانند.

وی افزود: گفته‌اند دایی به آقای روحانی پیام داده است من آدم سیاسی نیستم، نبوده و نخواهم بود. به هیچ عنوان در این مسائل دخالت نمی‌کنم و همه کسانی که به کشور خدمت می‌کنند را دوست دارم و برایم هیچ چیز فرقی نمی‌کند. متاسفانه با صحبت‌های اخیر که به لول و شخصیت من نمی‌خورد چنین حرف‌هایی را از قول من بیان کردند من از طریق پلیس فتا این مساله را پیگیری کرده‌ام و تا منبع و ماخذ این پیام مشخص شود. مطمئن باشید اگر بخواهم حرفی هم بزنم در پیج شخصی خودم و به صورت تصویری آن را بیان می‌کنم. البته من در حدی نیستم که بخواهم پیام بدهم و کوچکتر از آن هستم که بخواهم چنین کارهایی را بکنم. عاشق کشور و مملکتم هستم من امانتدار مردم در این زلزله بودم و در کنارشان هستم و از مردم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. در مملکت اسلامی به غیر از این نباید چیز دیگری باشد. مردم باید در کنار هم باشند و مسئولان هم در کنار مردم. با صحبت‌هایی که کذب و دروغ است برخورد خواهد شد و پلیس فتا با من همکاری خوبی کرده و انشاءالله منبع این پیام مشخص خواهد شد.

وی درباره اینکه مصاحبه‌ای از قول او در فضای مجازی دست به دست می‌شود مبنی براینکه اعلام کرده اگر مالیاتش را بدهند شکایتش از پرسپولیس را پس می‌گیرد و آیا این صحبت‌ها جدی است یا نه افزود: من حرف جدیدی نزدم. همان زمان حرف‌هایم را زدم آن‌ها در این مدت بالای ۲۵ نامه مرا بی‌جواب گذاشتند و گره‌ای که می‌شد با دست باز کرد الان نیاز به دندان‌های کلفت دارد.

دایی درباره اینکه مشکلات مالی در سایپا وجود دارد یا نه، افزود: در ابتدای فصل ۳۰ درصد به همه اعضای تیم که قرارداد داشتند پرداخت شد و قرار است در نیم فصل هم پرداختی‌هایی صورت بگیرد به هر حال در فوتبال ما تیم‌ها مشکلات مالی دارند و این مسائل تاثیرگذار بوده و از نظر فنی روی تیم‌ها اثر گذاشته است.

سرمربی سایپا درخصوص جلسه با مهدی تاج و اینکه درباره فساد در فوتبال صحبت شده و اینکه او حضور چشمگیری در استان کرمانشاه و کمک زلزله‌زدگان داشته گفت: ما هر کاری می‌کنیم وظیفه است من دست مردم را می‌بوسم، چون آن‌ها زحمت کشیدند و کمک کردند. ما واسطه بودیم و باور نمی‌کردم که مردم این همه به ما کمک کنند. تا جایی که توان ما برسد در این راه شرکت می‌کنیم و نباید یک ماه دیگر این مردم را فراموش کنیم و تا جایی که خانه‌هایشان آباد شود باید کنار مردم باشیم. الان که داغ هستیم نباید فقط کمک کنیم و بعدا فراموش کنیم روزهای دیگر هم باید در کنار مردم باشیم. درمورد جلسه با تاج هم باید بگویم که کلی گویی‌هایی انجام شد چرا که ما در ریز مسائل نیستیم، اما تاج قول داد تا کارهای مثبتی انجام دهد و این مسائل را پیگیری کند تا فسادی که در جامعه رخنه کرده در فوتبال به حداقل برسد.

دایی در خصوص شایعه سحر و جادوگری در فوتبال هم تصریح کرد: در قرآن هم بحث جادوگری آمده و عنوان شده «هذا السحر المبین» و مطمئنا این مساله وجود دارد برخی‌ها در فوتبال از این مساله استفاده می‌کنند، اما سحر و جادو یک کار شیطانی است و یک روزی به خود کسانی که از این وسایل استفاده می‌کنند برمی‌گردد و باید از این روز بترسد در فوتبال کسانی هستند که از این مسائل استفاده می‌کنند، اما ضربات آن بعدا به خودشان برمی‌گردد که سحر و جادو براساس قران اعتقاد دارم، اما این مسائل همیشه پایدار نیست. شاید این مسائل مقطعی باشد، اما خود شما اگر زندگی جادوگران و ساحران را ببینید می‌بینید که زندگی‌شان خوب نیست و آن‌ها اگر راست می‌گویند اول زندگی خودشان رادرست کنند و بعد وارد فوتبال شوند. این کار‌ها شیطانی است و برخی به هر قیمتی دوست دارند موفق شوند وبه این مسائل ورود می‌کنند. من با این موضوع به شدت مخالفم. ما می‌توانیم از قرآن یاد بگیریم و با قرآن زندگی‌مان را درست کنیم، اما برخی‌ها دعا کردن را با سحرو جادو اشتباه می‌گیرند. دعا زندگی را متحول می‌کند و از بلایا جلوگیری خواهد کرد. اما سحر و جادو شما را داخل بلایا می‌اندازد. این مسائل با گذر زمان خود طرف یا خانواده و اقوامش را دچار مشکل می‌کند و می‌بینیم بعد‌ها مادر یا فرزند آن طرف بیماری ناعلاج می‌گیردو آن‌ها نمی‌دانند که این مسائل به دلیل همین کارهایی است که انجام داده‌اند برخی‌ها خودشان را به بی‌خیالی زده‌اند، اما باید بدانند که کار شیطانی به مقصد نمی‌رسد.

وی درمورد اینکه بازیکنان سایپا در تیم ملی مصدوم شدند، گفت: وظیفه ما کمک به تیم ملی است ما هم روی بدشانسی ملی‌پوشانمان مصدوم شدند و گرنه کی‌روش نمی‌خواهد که بازیکنی مصدوم شود این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و در حال حاضر بدشانسی گریبان ما را گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ژوزه مورایس پس از برتری ۲ بر یک تیمش در خانه ملوان بندر انزلی در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی از احساسات زیادی برخوردار بود. ملوان نیمه اول خوبی داشت و البته جنب و جوشی زیاد با شدتی بالا. بازی از جو خوبی برای هواداران برخوردار بود. از بازیکنانم بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم.

وی در مورد وضعیت سپاهان خاطر نشان کرد: ما همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان راجع‌به وضعیت چهره‌اش بعد از پیروزی این تیم مقابل ملوان بندر انزلی نیز به خبرنگاران گفت: من همیشه بعد از برد این‌طوری هستم. برد و باخت طبیعی است و همیشه در کنفرانس‌های بعد بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم.

مورایس در پاسخ به این پرسش که در بین دو نیمه چه کاری انجام داد که سبک بازی تیمش در نیمه دوم متحول شد، تصریح کرد: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم! منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آنها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که بعد از آن شهریار مغانلو دو گل به ثمر رساند.

وی درباره جو ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی یادآور شد: عاشق این جو هستم، سال گذشته نیز اینجا آمده بودم. جو ورزشگاه مانند یک بازی دربی بود. عاشق شمال (ایران) هستم، زیرا زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد. بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان راجع به کارت زرد رامین رضاییان و محرومیت وی برای بازی مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم. از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم. همه بازی‌ها حساس هستند و فرق زیادی ندارد. شاید به دلیل تعداد هواداران متفاوت باشد. من همه بازی‌ها را یکسان می‌دانم و فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی داشته باشد.

کد خبر 846177 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند
  • پیگیری برقراری سختی کار در حقوق کارگران استان سمنان
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم