Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سردار سرتیپ پاسدار لطفعی پاکباز افزود: استقرار چهار گروه ثابت در محدوده هنگ های مرزی ثلاث و باباجانی و قصرشیرین، استقرار پنج گروه سیار امدادی در محورهای هنگ های مرزی مناطق زلزله زده ، پنج دستگاه آمبولانس، هفت پزشک پایور و وظیفه، 15 پزشکیار و بهیار، یک کارشناس بهدشت محیط و یک روانشناس را از دیگر عملکرد معاونت بهداد مرزبانی کرمانشاه در زلزله 7 و سه دهم ریشتری غرب استان بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که هم اکنون امنیت در مرزها حاکم است وهیچ مشکل امنیتی در نوار مرزی نداریم، اظهار داشت: از ابتدای وقوع زلزله اخیر، تیم های مرزبانی بلافاصله در منطقه حضور یافتند و با توجه به اینکه کانون زلزله در ثلاث و سرپل ذهاب بود کار امداد رسانی را انجام دادند.

فرمانده مرزبانی کرمانشاه اضافه کرد که نیروهای مرزبانی با کمک مرزنشینان در مناطق زلزله زده، بیش از ده ها تن از افراد مصدوم را از زیر آوار بیرون آوردند.

سردار سرتیپ پاسدار پاکباز ادامه داد: در جریان زلزله اخیر بلافاصله کارهای امدادی را توسعه دادیم و در مرزبانی های استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام، گروه هایی به صورت ثابت و سیار تشکیل و کارهای درمانی نیز آغاز شد.

وی با بیان این که مراقبت از مرزها وظیفه مرزبانی ناجا است، بیان کرد: گشت ها و واحدها تقویت شد و با وجود امنیت، کارهای امدادی نیز از جمله توزیع غذای و آب بین زلزله زدگان از سوی نیروهای مرزبانی انجام شد.

زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 437 تن کشته و 10 و 179 مصدوم داشته است.

این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

در این زلزله حدود 30 هزار هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و سه واحد آمبولانس امدادی اورژانس و ۲ اکیپ امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی با اشاره به اینکه واحد‌های امدادی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند، افزود: در این سانحه هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و ۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت