Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@19:37:34 GMT

بازدید لاریجانی از سرپل‌ذهاب و مسکن‌مهر

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۶۴۶۹

رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه پس از بازدید از منطقه ازگله به سرپل ذهاب رفته و در جریان مشکلات زلزله زدگان این شهرستان قرار گرفت.
 
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه پس از بازدید از منطقه ازگله، به سرپل ذهاب رفته و در جریان مشکلات زلزله زدگان این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس مجلس شورای اسلامی، از مسکن مهر این منطقه نیز بازدید به عمل آورد و در گفت و گو با مردم سرپل ذهاب در جریان مشکلات مردم و این منطقه زلزله زده قرار گرفت.
 
در این بازدید همچنین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن گفت‌وگو با زلزله زدگان سرپل ذهاب به بررسی مشکلات آنها پرداختند.
 
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در حاشیه بازدید از شهرستان زلزله‌ زده سر پل ذهاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین چادر و امکانات اولیه مانند آب و غذا تا حد زیادی انجام شده و مسائل بهداشتی نیز باید حتما رفع شود و توصیه کردیم تا هر چه سریعتر امکانات بهداشتی تأمین شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فصل سرما برای اسکان موقت مردم زلزله زده طراحی‌هایی انجام شده است، بعضی از ساختمان‌های آسیب‌دیده را مردم می‌توانند با کمک‌های دولتی تعمیر کنند تا هر چه سریعتر ساخته شود.
 
وی افزود: برخی مکان‌ها مانند مسکن مهر سر پل ذهاب که خسارت بیشتری دیده باید کمک فراوانی شوند تا عملیات تعمیر آن انجام شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تصمیم گرفته تا برای اسکان موقت کمک‌هایی انجام شود و تأکید ما نیز بر این است که هر چه سریعتر ساخت و سازها آغاز شود. توصیه ما به دولت و تلاش ما در مجلس این است که هر چه سریعتر سرپناه مردم ساماندهی شود.
 
در این بازدید، همچنین جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از جمله فرهاد تجری، شهاب نادری، سیدجواد حسینی کیا، سیدقاسم جاسمی، حشمت الله فلاحت پیشه، احمد صفری، همچنین بازوند استاندار کرمانشاه و کرباسیان وزیر امور اقتصاد و دارایی، لاریجانی را همراهی می کنند و از نزدیک در جریان وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قرار گرفتند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب