Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@01:35:43 GMT

موادفروش بالاشهر تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۶۵۸۰

رئیس کلانتری 122 دربند از دستگیری فروشنده موادمخدر و کشف حدود نیم کیلوگرم انواع موادمخدر در محله زعفرانیه خبر داد.
 
به گزارش صدای ایران، سرهنگ محمد باقر قدم زاده رئیس کلانتری 122 دربند اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فروش مواد مخدر در محدوه زعفرانیه و ولنجک توسط فردی با خودروی 206 موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری 122 دربند قرار گرفت تا اینکه ماموران فرد مورد نظر را در خیابان ولیعصر(عج) به صورت پیاده مشاهده کردند و پس از بررسی‌های پلیسی غیر از وجه نقد و سوییچ خودرو چیز خاصی از متهم کشف نشد، اما قرائن و شواهد حاکی از وجود مواد مخدر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: با توجه به تجربه ماموران و تبحر در این امر با مراجعه ماموران به کوچه‌های اطراف محل دستگیری، از طریق ریموت خودرو سرانجام ماشین پارک شده متهم رویت شد و از داخل خودرو مقدار حدود نیم کیلو انواع مواد مخدر که همگی بسته بندی و آماده فروش بودند کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ قدم زاده تصریح کرد: با توجه به لزوم هوشیاری بیشتر خانواده‌ها در ارتباط با تهدیدات انواع مواد مخدر، برنامه‌های مفید آموزشی در این خصوص به صورت ماهانه از طریق معاونت اجتماعی این کلانتری در سرای محلات و مدارس برگزار می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند با شرکت در این جلسات سطح آگاهی خود را افزایش دهند و با شیوه‌های مقابله با تهدیدات مواد مخدر آشنا شوند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران