Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) مراسم سوگواری این امام همام بقاع متبرکه و امامزادگان استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، مردم ولایتمدار استان همدان ، امروز در سوگ امام غریب خود جامه عزا بر تن کرده و با حضور در خیابان‌ها و راه‌اندازی دستجات سینه‌زنی، مراتب عشق و ارادت خود را به امام هشتم شیعیان ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم سوگواری حضرت ثامن‌الحجج (ع) در امامزاده زید(ع)، امامزاده ابراهیم (ع) رودآور، امامزاده ابراهیم(ع) سرابی، امامزاده بابا پیرعلی (ع) و امامزاده محمد (ع) شهرستان تویسرکان برگزار شد.

 

همچنین این مراسم معنوی در تکیه ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده ابراهیم(ع)، امامزاده علی اکبر (ع) و بقعه واقف سیف الدوله برگزار شد.

 

اقشار مختلف مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین که در این روزهای پایانی ماه صفر رنگ و بوی ماتم به خود گرفته و یکپارچه سیاهپوش و عزادار شده بودند مجالس عزاداری متعددی را در مساجد و حسینیه‌ها برپا کردند و در ماتم شهادت جانسوز امام رئوف و مصائب حضرت سید الشهدا (ع) و یاران فداکارش به عزاداری پرداختند.

 

امام رضا (ع) الگوی فضیلت ها، خوبی ها و نیکی ها است ایشان امام رئوف و مهربان است و کسی پیدا نمی شود که با این امام بزرگوار نشست و برخاست داشته و شیفته ایشان نشده باشد.

 

در این مراسم سخنرانان با تسلیت سالروز شهادت این امام معصوم(ع) بر لزوم الگو‌گیری از صفات برجسته امام رضا (ع) و حفظ ویژگی‌های ماه صفر برای خانواده‌ها پرداختند.

 

مدیحه سرایی در سوگ هشتمین امام شیعیان جهان و پذیرایی از عزاداران آن حضرت از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او تصریح کرد : در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

دیگر خبرها

  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت