Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جرارد پیکه مدافع تیم فوتبال باشگاه بارسلونا در مصاحبه با رادیوکادناسر اسپانیا گفت: بارسلونا مسیر خودش را طی می‌کند و برای قهرمانی در لالیگا، کوپادل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا مصمم است. تساوی در دربی مادرید برای بارسلونا مهم نیست، 10 امتیاز اختلاف با رئال مادرید برای ما اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رئال مادرید یا اتلتیکومادرید برای من مهم نیستند، این روزها والنسیا هم در اندازه یک رقیب ظاهر شده که البته کنار خواهد رفت، ما در لالیگا بدون رقیب هستیم اما در اروپا تیم‌های خوبی حضور دارند که برای مبارزه با آنها کاملا آماده‌ایم.

پیکه درباره وضعیت خود در تیم ملی نیز گفت: شرایط بسیار خوب است، همه حرفه‌ای هستیم و مادامی که در تیم ملی اسپانیا هستم با تمام وجود برای تیم بازی می‌کنم، دوست صمیمی من راموس است و از بازی در کنار او احساس غرور دارم، از مردم اسپانیا نیز می‌خواهم دست از کارهای غیر حرفه‌ای برداشته و به جای توهین به من برای تیم ملی دعا و انرژی خود را برای تشویق تیم ملی صرف کنند.

604

جرارد پیکه بارسلونا رئال مادرید لالیگا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس

والورده در بهترین زمان ممکن، دویست و پنجاهمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با حضور در جدال دیشب، فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافت. این هافبک اروگوئه‌ای و  25 ساله از سال 2018 برای رئال مادرید توپ می‌زند و تا به این لحظه موفق به ثبت آمار ۲۰ گل و ۲3 گل برای کهکشانی‌ها شده‌است. 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا، مهم‌ترین دستاوردهای والورده در رئال مادرید بوده‌است.

تقدیر پرز از والورده به مناسبت انجام ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم