Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@03:12:45 GMT

تجمع بزرگ مدافعان حرم در خوی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۷۵۹۱

تجمع بزرگ مدافعان حرم در خوی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

تجمع بزرگ مدافعان حرم با حضور قشرهای مختلف مردم در پاسداشت ایثار مدافعان حرم در شهر ایوااوغلی خوی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، تجمع بزرگ مدافعان حرم و یادواره شهدای بخش ایواغلی در شهر ایواوغلی خوی برگزار شد.  در این تجمع که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با حضور قشرهای مختلف مردم  برگزار شد از رشادتها و دلاوریهای مدافعان حرم در دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) قدردانی و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهر ایواوغلی گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار نوعی اقدم ازمدافعان حرم و از فرماندهان دفاع مقدس در این تجمع، گفت: مدافعان حرم برای تامین امنیت کشورهای منطقه به عهد خود که همانا دفاع از آرمانهای امام حسین (ع) بود وفا کردند. وی افزود: مدافعان حرم همچون شهید حججی با جانفشانی در خارج از مرزهای میهن اسلامی از امنیت و اقتدار کشور دفاع کردند و به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند که ملت ایران با ایثار و شهادت از مرزهای و آرمانهای وطن خویش دفاع می کند.  قرائت شعر در مورد مدافعان حرم و سردادن شعارهای حماسی دفاع از حرم از جمله برنامه های این تجمع بزرگ بود.   دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دراین برنامه که با حضور فرماندار وجمعی از مسئولان شهر محلات برگزار شد حدود ۴۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم از کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان محلات حضور داشتند.

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و اهدای هدیه به کلیه دانش آموزان از برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.

لازم به ذکر است جشن عبادت این دانش آموزان در دی ماه برگزار شده بود و امروز شروع روزه داری در ماه میهمانی خدا را جشن گرفتند.

دیگر خبرها

  • راهیان نور از روش‌های مؤثر تحقق جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • تظاهرات مشترک حامیان فلسطین و مخالفان نژادپرستی در انگلیس
  • روایتی از مقاومت و ایثار ستودنی مردم چادگان
  • ایجاد هرج و مرج به اسم دفاع از «حجاب»/ «آتش به اختیار» بودن به معنای بی قانونی نیست
  • هم اندیشی برای برگزاری کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری
  • نمایشگاه آبگینه در موزه بزرگ خراسان برگزار می‌شود
  • وجود فرهنگ ایثار و شهادت جزو ویژگی‌های ممیزه ایران اسلامی است