Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه اعلام کرد: ­در راستای تقویت آتش بسی که در سوریه محقق شده است در حال همکاری با همتایان ترک و روس خود و فراهم آوردن امکان گفتگوی فراگیر در میان سوری ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محمدجواد ظریف در صفحه توئیتر افزود: مضحک اینجاست که عربستان سعودی در حالیکه خودش تروریست ها را تأمین، جنگ یمن را تشدید و قطر را محاصره می کند و به بحران لبنان دامن می زند، ایران را به ایجاد عدم ثبات متهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: تحولات جاری ممکن است به جنگ منطقه‌ای منجر شود

آفتاب‌‌نیوز :

«هاکان فیدان» در این گفت وگو اظهار داشت: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ ایران به این حمله، نشان می دهد که حوادث می توانند به سرعت به یک جنگ منطقه ای تبدیل شوند.

به گزارش رسانه های عربی، فیدان افزود: آنکارا به تلاش خود برای جلوگیری از وقوع حوادثی که منطقه را بی‌ثبات می‌کند، ادامه خواهد داد.

وزیر امور خارجه ترکیه تصریح کرد: پیام هایمان را به مقامات ایران و همچنین کشورهای غربی دارای نفوذ بر اسرائیل منتقل کرده و خواستار توقف تنش شده ایم.

فیدان تأکید کرد: قبل از حادثه اخیر، با ایران و آمریکا در تماس بودیم و خواستار خویشتنداری شدیم.

وزیر امور خارجه ترکیه همچنین گفت: پیام هایی را بین ایران و آمریکا رد و بدل می کنیم و تلاش هایی را به عمل آورده ایم تا اطمینان پیدا کنیم که پاسخ ها، متناسب خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پاتروشف خواستار خویشتنداری اسرائیل شد
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی در گفتگوی تلفنی/ اسرائیل اگر ماجراجویی کند با پاسخ متقابل مواجه می‌شود
  • دومین گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه آلمان
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفتگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • تلاش رهبران گروه ۷ برای تقویت روحیه مقامات اسرائیل در پی عملیات وعده صادق ایران
  • ترکیه: تحولات جاری ممکن است به جنگ منطقه‌ای منجر شود
  • ترکیه: میان ایران و آمریکا تبادل پیام انجام دادیم
  • ترکیه: پیام‌هایی میان ایران و آمریکا منتقل کردیم
  • چرا روسیه نگران تنش میان ایران و اسرائیل است؟