Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@15:50:02 GMT

شفر: باید مثل یک قهرمان از زمین خارج شویم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۸۶۸۴

به گزارش پارس نیوز،

 تیم استقلال فردا در مشهد میهمان سیاه جامگان است. وینفرد شفر سرمربی آبی ها در نشست خبری پیش از بازی فردا شرکت کرد و گفت:" بازی فردا اصلا راحت نیست. هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد دوست دارد خودش را نشان دهد. باید خیلی خوب کار کنیم و توپ را به گردش در بیاوریم تا مثل یک قهرمان از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تیم برنده ما باشیم، اما باور کنید کار سختی داریم. شنیدم هواداران زیادی در این شهر داریم و امیدوارم فردا آنها را خوشحال کنیم. ما نیاز داریم برای رسیدن به پیروزی، در 90 دقیقه قوی باشیم و روحیه خود را حفظ کنیم. در چند روز گذشته خوب کار کرده‌ایم و ملی‌پوشان‌مان هم به جمع ما اضافه شده‌اند."

سرمربی استقلال در ادامه درباره پیشنهاد خودش و برانکو برای برگزاری دربی دوستانه به نفع زلزله زدگان کرمانشاه گفت:" نمی‌خواهیم استقلال مقابل پرسپولیس بازی کند. می‌خواهیم بازیکنان ذخیره، بازیکنانی که قبلاً در این دو تیم بازی کردند، خوانند‌ه‌ها و هنرمندان بازی کنند و بیشتر به شکل خیریه باشد. افرادی چون علی دایی، علی کریمی، بازیکنان قدیمی، بازیگران معروف و ... در این بازی حضور داشته باشند. قرار نیست همانند دربی که مقابل هم بازی کردیم، به مصاف هم برویم. الان زمان ما کم است اما پس از چند بازی که فرصت داریم و می‌توانیم بیشتر در این خصوص صحبت کنیم. همه مربیان باشگاهی برای فوتبال ایران کار می‌کنند. زمانی که باشگاه‌ها خوب کار کنند، بازیکنان و سپس تیم ملی بهتری خواهیم داشت و تیم ملی شانس بیشتری در جام جهانی خواهد داشت. من در سه دوره مربی سه تیم ملی بودم و همیشه به مربیان باشگاهی می‌گفتم که شما باید بازیکن خوب تربیت کنید و به تیم ملی تحویل دهید. "

او همچنین درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت:" پس از محرومیت دو بازیکن تیمم با اینکه در دربی کارت زرد گرفتند، غافلگیر شدم. نمی‌خواهم اکنون در این خصوص صحبت کنم اما قوانین را می‌دانم. وریا غفوری را نداریم. پس از اینکه او به اردوی تیم ملی بازگشت، در اولین جلسه تمرینی از ناحیه زانو دچار درد شد و بلافاصله به او گفتم که تمرین را ترک کند و فشار بیشتری به زانویش نیاورد. امیدوارم فردا با بررسی بیشتر، شرایط خوبی برای بازی داشته باشد. "

43257

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی

پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر انگلیس از نگاه مایکل اوون.

طرفداری | مهاجم سابق باشگاه لیورپول و تیم ملی فوتبال انگلستان در مورد قهرمان این فصل مسابقات لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، مایکل اوون در مصاحبه‌ای پیش‌بینی خودش را از قهرمان لیگ برتر انگلستان در فصل جاری ارائه کرده است. او در این مصاحبه گفت:

قلب من می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی؛ فکر می‌کنم منچسترسیتی قهرمان لیگ خواهد شد. هر دو تیم چیزهای زیادی برای گفتن در زمین بازی دارند و البته آرسنال هم در این رقابت حضور دارد، اما فکر می‌کنم منچسترسیتی، فقط با کمی اختلاف، قهرمان خواهد شد.

گفتنی است منچسترسیتی در حال حاضر با 63 امتیاز از 28 بازی در جایگاه سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال و لیورپول 64 امتیازی قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مربی اسپانیایی استقلال فردا برمی گردد
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرژانتین و کارستاریکا؛ جشنواره گل قهرمان جهان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد