Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:00:49 GMT

سمپدوریا 3- 2 یوونتوس؛ شکست در لوییجی فراری

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۸۶۸۷

سمپدوریا 3- 2 یوونتوس؛ شکست در لوییجی فراری

سمپدوریا در خانه خود با برتری 2-3 شکست را به یوونتوس تحمیل کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، سمپدوریا موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده وبا گل های زاپاتا، توریرا و فراری با 3 گل در برابر گل های ایگواین و دیبالا، قهرمان 6 فصل گذشته سری آ را مغلوب کند.

 

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم در هان دقیقه 2 و روی پاس برناردسکی و ضربه ایگواین می توانست به گل برسد اما شوت مهاجم یووه با فاصله اندک به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه رفته رفته سمپدوریا جریان بازی را در دست گرفت و می توانست در دقیقه 20 دروازه یووه را باز کند اما ضربه والی کوالیارلا راهی به دروازه نیافت.

 

 

 

 

دقایقی بعد و روی ارسال کوارادو، مانزوکیچ می توانست با ضربه ای آکروباتیک به شکل فوق العاده زننده گل اول باشد اما مدافعان سمپدوریا در آخرین لحظه مانع شدند.

 

در اواخر نیمه اول و روی پاس مانزوکیچ، خدیرا با ضربه ای محکم دروازه سمپدوریا را تهدید کرد اما شوت او با فاصله کمی به بیرون رفت تا 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

 

 

با شروع نیمه دوم باز هم بیانکونری کار را هجومی آغاز کرد و باز هم ایگواین از گوشه محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که این بار هم بازیکنان حریف مانع شدند.

 

اما در دقیقه 52 این سمپدوریا بود که به گل رسید. دفاع عجیب مدافعان یووه باعث شد توپ در محوطه به زاپاتا برسد و او نیز با ضربه سر دقیق بالاتر از لیخشتاینر توپ را به گوشه دروازه شزنی فرستاد.

 

 

 

 

بعد از دریافت گل یوونتوس به فکر جبران افتاد و خیلی سریع می توانست با سال پیانیچ و ضربه سر ایگواین به گل تساوی برسد که این اتفاق رخ نداد.

 

در دقیقه 67 خدیرا بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او با عکس العمل ویویانو همراه بود که باعث مصدومیت گلر سمپدوریا نیز شد.

 

 

 

 

اما در دقیقه 72 سمپدوریا به گل دوم هم رسید. توریرا پشت محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای دیدنی به گوشه دروازه برتری تیمش را 2 برابر کرد.

 

اما این پایان کار نبود و یوونتوس در دقیقه 80 گل سوم را نیز دریافت کرد. روی ارسال یک ضربه ایستگاهی، کوالیارلا در دهانه دروازه فراری را صاحب فرصت کرد تا او با ضربه ای دقیق زننده گل سوم باشد.

 

در ادامه یوونتوس 2 بار توسط دیبالا و کاستا می توانست اختلاف را کم کند اما بی دقتی مهاجمان یووه باعث شد این اتفاق رخ ندهد.

 

در ثانیه های پایانی یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایگواین آن را تبدیل به گل کرد تا اختلاف به 2 گل برسد. این پایان کار نبود و دیبالا در دقیقه 93 با حرکتی انفرادی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما دیگر تلاش بیانکونری نتیجه نداد تا در نهایت یووه 1-3 مغلوب سمپدوریا شد.

یوونتوس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد

در ادامه دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها در دربی منطقه مرسی‌ساید، تیم فوتبال لیورپول یکی از سه مدعی قهرمانی میهمان رقیب همشهری‌اش اورتون بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به تیم میزبان واگذار کرد.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ گل‌های منجر به پیروزی اورتون بحران‌زده را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند این بازی، یازدهمین پیروزی‌اش را کسب کند و با افزایش فاصله خود با منطقه سقوط به هشت امتیاز، به بقا در لیگ برتر جزیره امیدوار شود. در سمت مقابل، اما لیورپول با قبول این شکست بدموقع ۷۴ امتیازی ماند و نتوانست خودش را به آرسنال ۷۷ امتیازی و صدرنشین برساند. این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و تنها یک امتیاز اختلاف با لیورپولی‌ها پشت سر آن‌ها در رده سوم قرار دارد و به طور بالقوه می‌تواند جای مرسی‌ساید‌ها و حتی آرسنال را در صدر جدول بگیرد.

در بازی همزمان در ورزشگاه اولدترافورد، اما تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود شفیلدیونایتد را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. در این بازی اگرچه شفیلدیونایتد با گلزنی جیدون بوگل در دقیقه ۳۵ پیش افتاد، اما گل دقیقه ۴۲ هری مگوایر برای شیاطین سرخ مانع از شکست آن‌ها در نیمه نخست شد. در نیمه دوم، باز هم شفیلدیونایتد زودتر به گل رسید و این بار بن بریرتون در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد. ۱۱ دقیقه طول کشید تا من‌یونایتد گل خورده را توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی جبران کند. تلاش‌های منچستریونایتد برای کسب تمام امتیاز این بازی در نهایت ثمر داد و فرناندز با زدن دومین گل خود در دقیقه ۸۱ شیاطین سرخ را پیش انداخت و چهار دقیقه بعد راسموس هویلون تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کرد.

پیروزی شانزدهم یونایتد در سی‌و‌سومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این تیم را با ۵۳ امتیاز، یک پله در جدول بالا برد و به رده ششم رساند. البته شکست ۲ بر صفر نیوکاسل در خانه وستهام در بازی همزمان نیز در صعود شیاطین سرخ تأثیرگذار بود. این به معنای افزایش شانس شاگردان اریک تنهاخ برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ برتر نیز بورنموث با نتیجه یک بر صفر ولورهمپتون را شکست داد. در تنها بازی معوقه باقیمانده از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب منچسترسیتی میهمان برایتون خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود