Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@17:37:32 GMT

جزییات طرح شفر برای کمک به زلزله زدگان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۸۷۱۹

سرمربی آلمانی استقلال خبر از نقش آفرینی چهره های معروف برای کمک به زلزله زدگان داد.


به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال با انتشار پیامی مبهم در صفحه رسمی خود خبر از همکاری دو تیم سرخابی برای کمک به زلزله زدگان منتشر کرد. سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان جزییاتی از این طرح را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر در این باره در جمع خبرنگاران گفت: نمی خواهیم دیداری میان استقلال و پرسپولیس داشته باشیم. می خواهیم بازی میان بازیکنان ذخیره، پیشکسوتان، خواننده ها، هنرمندان و ... برگزار کنیم تا خیلی جدی نباشد.

او در ادامه در تشریح برنامه های خود تصریح کرد: شاید افرادی مانند علی دایی، علی کریمی، بازیکنان قدیمی استقلال، آدمهای معروف و انسان هایی از این دست در آن حضور داشته باشند. نمی خواهیم یک دیدار دربی برگزار کنیم. یک مقدار زمان ما محدود است و وقتی که زمان بیشتری داشته باشیم، حتما راجع به این موضوع بیشتر صحبت می کنیم.

سرمربی آلمانی استقلالی ها در صحبت های خود به نقش آفرینی "سلبریتی ها" برای کسب درآمد و کمک به مردم زلزله زده اشاره کرد و از "چهره های معروف" ایران برای حضور در این دیدار دوستانه دعوت به عمل آورد تا مشخص شود که به دنبال چه طرحی برای کمک به مردم کرمانشاه است.

منبع: ورزش 3

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)

حضور مهدی پاشازاده و دانش آموزان ممتاز روستای کنخ حال و هوای جالبی به تمرین استقلال بخشید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان میهمانان ویژه‌ای داشت. با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان به اتفاق این پیشکسوت و کاپیتان اسبق استقلال، به کمپ زنده یاد ناصر حجازی رفتند و میهمان تمرین امروز شاگردان جواد نکونام بودند. جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند. باشگاه استقلال  یک بار دیگر با اهالی روستای کنخ و تمام بازماندگان زلزله هرمزگان همدردی می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هجدهمين هت تريک آبي در تاريخ ليگ استقلالی ها پولدار شدند

دیگر خبرها

  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند / جزییات