Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر تیمی که مقابل استقلال به میدان می آید، همه توان و بلکه باشد بیش از توان خود را برابر این تیم به کار می گیرد.

وینفرد شفر یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد افزود: نخستین بازی خارج از خانه ای است که به عنوان سرمربی انجام می دهیم و خوشحالم که در یک شهر مقدس و مذهبی هستم و امیدوارم برنده بازی ما باشیم و بتوانیم هواداران پرشمار استقلال در این شهر را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در اردویی که در کیش و در غیاب بازیکنان ملی پوش استقلال انجام شد فرصتی فراهم شد که بازیکنان ذخیره و جوان هم توان خود را نشان دهند.
وی ادامه داد: سخت کار می کنیم تا روز به روز بهتر شویم و طبیعی است که هر مربی جدیدی که می آید به آن معنی است که باشگاه از نتایج قبلی راضی نبوده است.
شفر با بیان اینکه ما روی مسائل تاکتیکی و آمادگی جسمانی بازیکنان کار می کنیم افزود: تا پایان، یک راه طولانی در پیش داریم.
وی گفت: داریوش شجاعیان، میلاد زکی پور و فرشاد باقری بازیکنان محروم و وریا غفوری هم بازیکن مصدوم استقلال در بازی مقابل سیاه جامگان هستند.

*عنایتی: روی نقاط ضعف استقلال کار کرده ایم
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان هم در این نشست خبری اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس تنها تیمهایی هستند که می شود به خوبی آنها را آنالیز کرد و جامعه ورزشی هم بخوبی آنها را تحلیل می کند، ما هم روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده ایم.
رضا عنایتی با بیان اینکه امتیاز بازی مقابل استقلال به لحاظ جدولی و امتیازی برای ما حساس است، افزود: امیدواریم بازی به نوعی انجام شود که بتوانیم سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آوریم. از تمام توان استفاده می کنیم و اگر روز خوب ما باشد فردا نتیجه می گیریم.
وی با اشاره به مباحث رمالی و جادوگری در فوتبال اظهار کرد: به حواشی ایجاد شده توجه نداریم، رمالی و جادوگری اگر کاری می کرد هندوستان می توانست بیشترین قهرمانی ها را به دست آورد و البته نتایجی که با کار و تلاش به دست می آید بهتر است.
وی با اشاره به برگزاری بازی این 2 تیم در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد گفت: باید به سمتی برویم که همه بازی ها در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.
وی ادامه داد: باید قبول کنیم که هواداران به بلوغ فکری رسیده اند و در 2 بازی که انجام دادیم، حتی وقتی یک بازی را شکست خوردیم هیچ اتفاقی نیفتاد.
عنایتی گفت: در بازی مقابل استقلال به بازیکنان نوجوان هم میدان می دهیم و سبحان خاقانی و سجاد دانایی که بازیکنان آینده داری اند از جمله آنها هستند.
تیمهای فوتبال سیاه جامگان و استقلال تهران ساعت 14و 45 دقیقه روز دوشنبه 29 آبان در چهارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ، در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد به دیدار یکدیگر می روند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7507/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است