Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-29@20:58:42 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پدیده

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۹۴۷۸

سرخپوشان پایتخت با ترکیب متفاوتی به مصاف پدیده مشهد در چارچوب هفته دوازدهم می روند.به گزارش بلاغ، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا به مصاف پدیده مشهد می رود که فرشاد احمد زاده به علت مصدومیت و مهدی طارمی به دلیل محرومیت را در اختیار ندارد. همچنین حسین ماهینی به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و با صلاحدید برانکو در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت برابر پدیده قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو قصد دارد از ملی پوشان پرسپولیس در ترکیب اصلی استفاده کند. براین اساس بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری و وحید امیری در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی با پدیده حضور دارند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پدیده مشهد به شرح ذیل است؛

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری،شایان مصلح، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد برابر پدیده بازی می کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

بنابر روایت مهر، در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900264

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی