Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد كشاورزی نوشهر گفت: برای جبران خسارت برف سال گذشته، 231 بهره‌بردار بخش کشاورزی این شهرستان، تسهیلات دریافت کردند.به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف، حسن پورمقدم طی گفت‌وگویی اعلام کرد: برای جبران خسارت برف سال گذشته، 231 بهره‌بردار بخش کشاورزی نوشهر، تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: دولت برای جبران خسارت برف زمستان سال گذشته، تسهیلات کم‌بهره به 480 بهره‌بردار کشاورزی را به بانک عامل معرفی کرد که از این تعداد در پنج مرحله، 231 نفر تسهیلات دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر جهاد كشاورزی نوشهر تصریح کرد : تسهیلات به 133 نفر در بخش باغ به مبلغ یک میلیارد و 251 میلیون تومان، 26 نفر در بخش گلخانه به مبلغ 782 میلیون تومان و 72 نفر در بخش دام به مبلغ 972 میلیون تومان پرداخت شد.

پورمقدم در ادامه اظهار کرد: کشاورزانی که به بانک معرفی شدند؛ پس از تکمیل پرونده، تسهیلات به حساب آنان نیز واریز خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر در پایان اذعان کرد: طی سال‌جاری در راستای تخصیص اعتبار 12 میلیارد ریالی مکانیزاسیون به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر، 19 پرونده به مبلغ 947 میلیون و 400 هزار تومان جهت اخذ تسهیلات خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی مانند تیلر، تراکتور، کمباین، دروگر، سم‌پاش و انواع دنباله بند به بانک کشاورزی معرفی شده است که فرایند اخذ تسهیلات پنج پرونده به مبلغ 289 میلیون و 500 هزار تومان به اتمام رسیده است و مراحل اخذ سایر پرونده‌ها نیز برای دریافت تسهیلات ادامه دارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند