Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال شاگردان یحیی و زلاتکو برای فرار از بحران.

طرفداری- از سری رقابت های لیگ برتر خلیج فارس و در هفته دهم دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس 
سپاهان اصفهان-تراکتورسازی تبریز
دوشنبه  29 آبان 1396 ساعت 14:45
اصفهان-ورزشگاه نقش جهان
داوران: محمدرضا اکبریان-هادی طوسی-علی اکبر نوری-محمد ملکی-ناظر: محمدعلی فروغی

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پیش بازی

دو تیم تراکتورسازی و سپاهان اصفهان در حالی به مصاف یکدیگر می روند که دو تیم در این فصل اصلا وضعیت خوبی ندارند و قطعا برای بهبود وضعیت خود باید سه امتیاز بازی فردا را دشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان اصفهان که از 11 بازی گذشته تنها 11 امتیاز کسب کرده است و در رده چهاردهم جدول قرار دارند. آنها 2 پیروزی، 5 تساوی و 4 شکست به دست آورده اند و آمار 8 گل زده و 12 گل خورده را به ثبت رسانده اند. سپاهانی ها این امید را دارند که با پیروزی در بازی فردا چند پله در جدول صعود کنند و از منطقه سقوط فرار کنند.

اما در آن سوی میدان تراکتوری ها وضعیت به مراتب بهتری دارند آنها در 11 بازی گذشته 12 امتیاز کسب کردند اند و با 3 پیروزی، 3 تساوی و 5 شکست در رده دهم جدول قرار دارند. تراکتوری ها آمار 11 گل زده و 12 گل خورده را به ثبت رسانده اند.

محرومان

تراکتورسازی تبریز: مهدی کیانی برابر با رای انضباطی

سپاهان اصفهان: شاهین ثاقبی 

تقابل های گذشته

نشست خبری مربیان زلاتکو کرانچار یحیی گل محمدی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی را دارد و گفت: اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، جایگاهمان را خیلی در جدول بالا خواهیم آورد.

کمال کامیابی‌نیا در آخرین تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در بازی‌های خانگی خیلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، اما بازی قبل با آلومینیوم توانستیم امتیاز بگیریم و ۶ بازی دیگر باقی مانده است. اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، خیلی جایگاهمان را در جدول بالا خواهیم آورد.

او درباره بازی با نساجی توضیح داد: جدول و جایگاه تیم‌ها مشخص است. نساجی انگیزه‌های خود را دارد، ما هم اهدافمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی با ارائه بازی خوب امتیاز کامل را کسب کنیم.

بازیکن گاندوها خطاب به هوادارانشان گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این ۶ بازی مانده یارمان باشند و در بازی‌های خانگی حتما برای حمایت بیایند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و امیدوارم فردا هم در کنارمان باشند. اگر باشگاه در آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، تماشاگران خودشان به ورزشگاه می‌آیند.

طرز فکر تیم عوض شد

محمد حسین اسلامی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز شرایط و تمرینات تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی مهمی برای هر دو تیم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: با برد آلومینیوم طرز فکر تیم عوض شد،

بازی تراکتور حیف شد. خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم با زحمات همه بچه‌ها به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!