Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@12:10:52 GMT

شارژر آیفون جان یک دختر را گرفت !

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۹۹۰۹

شارژر آیفون جان یک دختر را گرفت !

یک دختر 14 ساله ویتنامی با کابل شارژی که به آیفون 6 اش متصل بود در خواب دچار برق گرفتگی شد. ناطقان: احتمالاً به یاد داشته باشید که در سال 2013، یک جوان 23 ساله مشغول پاسخ به یک تماس تلفنی با آیفون 5 در حال شارژ خود بود که دچار برق گرفتگی شد. با این اتفاق، به مرور زمان گزارش های بیشتری از سوی کاربران آیفون و آیپد به گوش رسید که هنگام استفاده از دستگاه به آنها شوک وارد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از موارد، مشکل به شارژرهای شخص ثالث باز می گشت.
اواخر همان سال، اپل اعلام کرد که مشتریان می توانند به صورت رایگان شارژرهای شخص ثالث خود را با مدل های رسمی اپل معاوضه کنند و این کار در برخی کشورها مانند ایالات متحده، چین و بریتانیا انجام شد. در حالی که برای مدت ها خبری از یک حادثه دیگر به گوش نرسید، طی هفته ای که گذشت یک دختر 14 ساله ویتنامی با کابل شارژی که به آیفون 6 اش متصل بود در خواب دچار برق گرفتگی شد.
پلیس معتقد است که وی مثل همیشه، شارژر رسمی آیفون خود را به موبایل متصل کرده و سپس به خواب رفته است. یک پارگی کوچک در کابل، بخشی از سیم کشی های داخلی را در معرض لمس قرار داده بود و هنگامی که وی در تخت خود غلت می خورد، دچار برق گرفتگی می شود. والدین این نوجوان، او را بی هوش در تخت یافتند و بعد از انتقال به بیمارستان، مرگ وی اعلام شد.

احتمالاً همین حالا زمان خوبی باشد تا وضعیت کابل شارژ موبایل تان را، فارغ از کمپانی سازنده بررسی کنید و کابل مورد استفاده توسط اعضای خانواده را هم چک کنید. اگر هر گونه ترک یا پارگی روی کابل به چشم می خورد که سیم کشی داخلی را در معرض لمس قرار می دهد، قبل از آنکه دیر شود کابل را دور بیندازید.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: شارژر آیفون ، دحتر ، برق گرفتگی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور محمدی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به فوت در یک واحد مرغداری در این شهرستان، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک نفر حین برق‌کاری و انجام امورات تأسیساتی در مرغداری در حال ساخت بوده که بر اثر برق گرفتگی از چهارپایه سقوط و فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و انتقال جسد فرد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق فوت وی خبر داد.

کد خبر 6093467

دیگر خبرها

  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا + فیلم
  • (ویدئو) سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!