Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@09:09:04 GMT

گاو و گوسفندکشی برای آقای استاندار+ عکس وفیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۹۹۹۲

گاو و گوسفندکشی برای آقای استاندار+ عکس وفیلم

‍‍‍‍‍‍

گاو کشی برای به مسئولیت رسیدن استاندار جدید استان مرکزی، مقابل استانداری با واکنش‌های بسیاری از مردم و کاربران فضای مجازی مواجه شد.

سرویس سیاست مشرق - روزهای گذشته عکسی از گاو کشی و گوسفند کشی در رسانه ها منتشر شد که گفته می‌شود برای ورود استاندار جدید اراک در جلوی درب استانداری پیش از شروع مراسم معارفه «سیدعلی آقازاده» بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با واکنش های بسیاری همراه شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به این اقدام اظهار تاسف کردند.

سوالی که در این میان مطرح بوده این است که آیا گاو کشی برای رسیدن به مناصب دولتی امر پسندیده ای است یا خیر؟

نکته دیگر اینکه هزینه این گاو و گوسفندکشی را چه فرد یا گروه یا جناحی  تقبل کرده است؟ اگر که از بیت المال تامین شده اسرافی نابخشودنی است و موجب دین به ۸۰ میلیون ایرانی است و اگر هم گروه یا عده ای این گاو را زیر پای استاندار قربانی کرده اند در ازای این هزینه ها چه چیزی از وی می خواهند که تنها لحظه ورودش یک گاو و چند گوسفند برای قربانی می طلبد؟

سوال بعدی این است که آیا سید علی آقازاده استاندار جدید از این اتفاق خبر داشته است؟ اگر خبر داشته که این اتفاق به معنی اسراف های بیشمار دیگر درآینده استانداری اراک خواهد بود و اگر خبر نداشته است باید با عوامل این کار برخورد کند زیرا این اقدام با هر نیتی که انجام شده خواه از بیت المال و خواه از طرف گروه ها و جناح های خاص پیام خوبی را به جامعه نمی دهد و سکوت او در این مورد توجیهی ندارد.

و در پایان، مگر به مسئولیت رسیدن قربانی کردن دارد؟! مگر نه این است که مسئولین خود را خادم ملت می خوانند و با شعارهای رنگارنگ به منصب می رسند تا بتوانند خدمتی به مردم کنند؟

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

فیلم گاوکشی برای استاندار

به نظر می‌رسد استانداری اراک می بایست هر چه سریعتر نسبت به این خبر واکنش نشان داده و پاسخ قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشد.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال شورای نسیم‌شهر تائید شد

آفتاب‌‌نیوز :

غراوی معاون امور عمرانی استانداری تهران در جمع خبرنگاران، خبر انحلال شورای نسیم شهر را تأیید و اظهار کرد: در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته هیأت حل اختلافات استانداری، با انحلال شورای نسیم شهر موافقت شد.

وی با بیان اینکه انحلال شورا بعد از موافقت هیأت حل اختلاف مرکزی قطعی می‌شود، گفت: بعد از قطعی شدن انحلال، استانداری تهران به‌عنوان قائم مقام شورا برای تعیین تکلیف شهردار تصمیم‌گیری می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استقرار معاونان استانداری در شهرستان‌های چهارمحال‌وبختیاری برای مقابله با بحران احتمالی
  • اسقرار معاونان استانداری در شهرستان‌های چهارمحال‌وبختیاری برای مقابله با بحران احتمالی
  • اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اولویت کاری استانداری آذربایجان‌شرقی
  • جزئیات انحلال شورای شهر نسیم شهر
  • احتمال طغیان رودخانه‌های لرستان و اعلام آماده‌باش به همه شهرها
  • واگذاری زمین به بیش از یک هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت در قم
  • شهرداری دهبکریِ بم افتتاح شد
  • تمهیدات استانداری برای سفرهای نوروزی
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • انحلال شورای نسیم‌شهر تائید شد