Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه تعدادی از مددجویان این نهاد در مسکن مهر سر پل ذهاب سکونت داشتند، گفت: خوشبختانه در میان این عزیزان تلفاتی نداشته ایم.

پرویز فتاح در بازدید از پروژه های مسکن مهر در سرپل ذهاب به خبرنگار مهر، گفت: در این بازدید آنچه مشخص است این است که ستونهای بنا آسیبی ندیده و سرجایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگرچه ساختمانها ۵ طبقه است و فشار زیادی روی آنها بوده اما ستونها در مقابل زلزله مقاومت کرده است، با این حال نماها ریخته است.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: ریزش نمای ساختمانها در اثر بی دقتی در ساخت صورت گرفته است اما همانطور که شاهدیم تخریب در خانه های شخصی ساز هم وجود دارد.

فتاح گفت: تعدادی از مددجویان کمیته امداد در مساکن مهر سکونت داشتند که در میان این عزیزان تلفاتی نداشته ایم.

رئیس کمیته امداد با اشاره به وعده دولت برای ارائه وام به شهروندان زلزله زده خاطرنشان کرد: کمیته امداد مسکن مقاوم برای مددجویان زلزله زده می سازد. منابع آن هم از طریق وام دولتی، منابع امداد و کمکهای مردمی تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ستونهای مسکن مهر آسیب ندیده احتمالا امکان بازسازی آن وجود دارد اما کارشناسان باید پس از مطالعه در این زمینه نظر بدهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز