Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ایرانی شاغل در کی.لیگ نوشت: سهم امثال دایی، حجازی، کریمی و… از سفره انقلاب، عشق مردم بود. سهم شما هرچه بود نوش‌جان!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از انتشار کلیپ اظهارات حسن عباسی در فضای مجازی و توهین‌های او به جامعه فوتبال ایران، چهره‌های شناخته شده فوتبال واکنش‌های مختلفی به این صحبت‌ها نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد شفیعی ، مدافع ایرانی تیم اف سی سئول نیز با پخش این کلیپ نوشت:

“پرونده ی همه ما روشن است آقای عباسی. از کجای فوتبال برایت بگویم؟ از ناله های همان کشکی که در مصاحبه ات گفتی؟ وقتی با طهال پاره نگاهی معنادار کرد به مربی‌ وقت تیم ملی که آقا، من هنوز نفس می‌کشم پس می‌جنگم. از پروین و حجازی‌اش!! اصلا برایت قابل فهم است حرف زدن از اسطوره ها… از علی کریمی اش بگویم که راه تختی پیش گرفته؟ مسعود شجاعی‌اش را می‌شناسی؟؟ همین اکبر افتخاری که چند روز پیش رفت، از مردانگی‌اش همین بس که پشت تاکسی روزی برد برای زن و بچه‌اش، ولی خم نشد جلوی امثال تو. دایی و فوتبال و اسطوره هایش نیازی به اثبات شدن ندارند. اما شما نیاز دارید اثبات شوید. یک کارتخوان بردارید و بروید بازار تبریز. مثل یحیی و کیانی و… موجودی اش را ته بازار تبریز بسنجید. همان میزان اعتبار شماست استاد عباسی. مردم بهترین قاضی زمانه‌اند. همان‌هایی که فوتبالیست رو برای رسیدن کمک‌ها به همنوعشون ترجیح دادن به امثال شما. سهم امثال دایی و حجازی و کریمی و… از سفره ی انقلاب، عشق مردمانشون بود. سهم شما هرچه بود نوش‌جان”

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • ببینید | دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • (ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی