Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@11:26:00 GMT

موگابه: به کارم ادامه می‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۰۸۵۸

موگابه: به کارم ادامه می‌دهم

رابرت موگابه که منابع خبری پیش‌تر خبر استعفای وی از ریاست‌جمهوری زیمبابوه را منتشر کرده بودند، در یک سخنرانی گفت که به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، موگابه در این سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای بر خلاف اعلام برخی منابع آگاه و گزارش‌های رسانه‌ها، سخنی از کناره‌گیری به میان نیاورد و گفت که به کار خود به عنوان رئیس‌جمهوری زیمبابوه ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که دولتش در قبال بهبود وضعیت معیشتی و اجتماعی مردم این کشور متعهد است.

رئیس‌جمهوری زیمبابوه که پیش‌تر گفته شده بود از ریاست حزب حاکم این کشور نیز برکنار شده است، اظهار کرد که نشست این حزب طی هفته‌های آینده برگزار خواهد شد و وی ریاست این نشست و فرآیندهای مربوطه را برعهده خواهد داشت.

موگابه تصریح کرد، در جریان نشستی که با رهبران نظامی داشته، از مسائلی که لازم است در زیمبابوه مورد توجه قرارگیرد، اطلاع یافته است.

وی اضافه کرد، اقدام اخیر فرماندهان ارتش متأثر از نگرانی‌هایی بود که از خوانش آنها از وضعیت کشور و حزب حاکم برخاسته است. وی دغدغه‌های فرماندهان نظامی را مبتنی بر روحیه صداقت و از روی حس میهن‌پرستی قلمداد کرد.

رئیس‌جمهوری زیمبابوه تأکید کرد که لازم است اوضاع این کشور به حالت عادی باز گردد و در عین حال ستون‌های کشور همچنان کارآمد هستند.

موگابه اذعان کرد که در شرایط فعلی اقتصاد زیمبابوه در مسیر دشواری قرار دارد.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ندا شهسواری از ادامه رقابت ها بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دور مقدماتی رقابت‌های انفرادی فیدر جهانی تنیس روی میز از امروز در جمهوری چک آغاز شد و ندا شهسواری با رنکینگ ۳۹۴ دنیا در نخستین مسابقه خود مقابل نیکولتا از ایتالیا با رنکینگ ۲۳۷ به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ متحمل شکست شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

شهسواری تنها در گیم دوم ۱۱ بر ۸ به پیروزی دست یافت و در گیم اول ۱۴ بر ۱۲، گیم سوم ۱۳ بر ۱۱ و در گیم چهارم ۱۴ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کرد.

مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی چک به میزبانی شهر هاویروف جمهوری چک پیگیری می شود. 

دیگر خبرها

  • سلاجقه: جمهوری اسلامی پسماند رژیم صهیونیستی را مدیریت کرد
  • جمهوری اسلامی «پسماند رژیم صهیونیستی» را مدیریت کرد
  • رستمی: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده چرخش قدرت در جهان معاصر است
  • ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • ندا شهسواری از ادامه رقابت ها بازماند
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • تاج: نگران استقلال و پرسپولیس نیستیم