Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: استان لرستان اولین استانی بود که توانست به محل حادثه زلزله کرمانشاه برسد و اولین عملیات امداد و نجات نیز توسط تیم‌های هلال احمر لرستان انجام گرفت که حتی جلوتر از خود استان کرمانشاه وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی در خصوص وضعیت مناطق زلزله زده گفت:خوشبختانه تا حدودی آرامش نسبی به منطفه برگشته و منطقه‌ی دشت ذهاب با ۳۲ روستا در اختیار استان لرستان است که پوشش امدادی آن به جمعیت هلال احمر لرستان واگذار شده است.

وی اشاره کرد: در خصوص حمایت از کرمانشاه، همت تک تک هموطنان نوع دوست بویژه لرستانی‌های عزیز جای تقدیر و تشکر دارد که در همان دو شب اول حادثه جوانان برومندی از خطه لرستان با خودروی شخصی خویش عازم کرمانشاه شده بودند.

محمدی افزود:نه فقط در استان لرستان بلکه از اقصی نقاط کشور شاهد این قبیل جانفشانی‌ها بودیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با اشاره به شروع فصل سرما و نیاز به امکانات گرمایشی گفت: بهتر است، شهروندان عزیز کمک‌های مردمی را بیشتر به صورت نقدی بحساب ۹۹۹۹۹ واریز کنند.

محمدی خبر داد:منطقه از لحاظ مواد غذایی اشباع شده و توصیه می‌شود کمک‌های مردمی را تحویل استان‌ها بدهند که طبق نیاز انتقال صورت گیرد.

وی در خصوص تلاش بی وقفه نیرو‌های امدادی ادامه داد: امدادگران لرستانی در یک منطقه باز مشغول امدادرسانی شبانه روزی هستند و برای تمامی مناطق در اختیار هلال احمر نیز با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی چادر و اقلام ضروری اولیه تهیه شده است.

محمدی در پایان گفت: هم اکنون در کرمانشاه با توجه به نزدیک شدن به روز‌های بارانی، مهمترین کار نیرو‌های امدادی توزیع پلاستیک است.

انتهای پیام/د

واگذاری ۳۲ روستا به لرستان جهت پوشش امدادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد باقر خلفی گفت: همچنین از گردشگران انتظار داریم در این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه در این شرایط جوی پرهیز کنند.

وی گفت: بر این اساس نیروهای امدادی برای خدمات رسانی احتمالی در جاده های این استان به حالت آماده باش درآمدند.

خلفی افزود: همچنین تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی استان البرز آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب امدادرسانی و اسکان در البرز وجود دارد.

خلفی از رانندگان نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر