Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پایان محرم و صفر، بازار ساخت آلبوم و کنسرتهای موسیقی دوباره گرم می‌شود و اجرای این کنسرت‌ها رونق بیشتری می‌گیرد. خواننده‌های کشورمان در این ایام از فرصت برای استراحت و یا جمع آوری آلبوم و قطعات خود استفاده کردند، عده‌ای هم در حال تمرین بودند تا بعد از صفر با انرژی مضاعف به روی صحنه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مخاطبان آثار موسیقایی با پایان ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر شاهد انتشار اخبار مختلفی از تاریخ و مکان برگزاری کنسرت های مختلف از گروه ها و خواننده های محبوب خود خواهند بود.

در این گزارش به معرفی مختصر برخی از کنسرت‌های پیش رو در تهران که همزمان با پایان ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود، پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

کنسرت رضا یزدانی

رضا یزدانی خواننده کشورمان روز پنج‌شنبه 2 آذر 96 در دو سانس 18:30 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد روی صحنه می رود. این خواننده سال شلوغی را سپری می‌کند و در کنار بازی در فیلم «کروکودیل»، مشغول بازی در سریال تاریخی «از یاد رفته ها» است و در عرصه موسیقی هم جدیدترین کار خود با عنوان «درهم» را منتشر کرد تا در اولین کنسرت نیمه دوم سال دست خالی نباشد.  

 

کنسرت زانیار خسروی

اما در همان روز در آن سوی شهر زانیار خسروی در دو سانس 19 و 22:15 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه می رود. این خواننده نیز با اینکه آلبومی را منتشر نکرد اما آهنگی را برای «آذر» یکی از فیلم های روی پرده خواند که همزمان با برگزاری کنسرتش این فیلم نیز اکران خواهد شد.

 

کنسرت گروه دنگ شو

با فاصله یک هفته‌ای گروه دنگ شو روز چهارشنبه 8 آذر 96 ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می روند. این گروه بعد از انتشار آلبوم «مدّ و نای» یک تور کنسرت در کانادا را برگزار کرد که با استقبال بالای مخاطبان مواجه شد و حالا بعد از گذشت چند روز به دنبال تور کنسرت در تهران و چند شهرستان هستند.

 

کنسرت سینا شعبانخانی

سینا شعبانخانی که با تیتراژ ماه عسل به شهرت رسید دوشنبه 20 آذر 96 دو سانس 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان هوادارنش خواهد بود. او اولین کنسرت خود را 17 مرداد برگزار کرد و این دومین تجربه او در برگزاری کنسرت است، باید دید که این خواننده این بار چه برنامه ای برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

 

کنسرت حجت اشرف زاده

 حجت اشرف زاده جمعه 24 آذر 96 در دوسانس 18 و  21:30 در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می رود. این خواننده بخشی از عواید فروش کنسرت خود که در تهران برگزار می شود را به زلزله زدگان غرب کشور تقدیم کند.

 

کنسرت مازیار فلاحی

مازیار فلاحی روز دوشنبه 13 آذر در دو سانس 18 و 21:30 در برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت.

 

کنسرت علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی سه‌شنبه 14 آذر 1396 در ساعت های 19 و 22:15 در برج میلاد به روی صحنه می رود.

کنسرت فریدون آسرایی

 فریدون آسرایی پنج‌شنبه 16 آذر 1396 در دو ساعت 18:30 و 21:30 در برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت.

 

کنسرت امید حاجیلی

امید حاجیلی پنج‌شنبه 16 آذر 1396 و جمعه 17 آذر در دو سانس 19 و 22  در سالن میلاد به روی صحنه می رود. سبک خاص امید حاجیلی همیشه طرفدار داشته و دارد و شاید در جدیدترین کنسرت خود نیز خواهد با همین سبک ادامه دهد.

کنسرت هوروش بند

هوروش بند پنج‌شنبه 9 آذر 1396 در دو ساعت 18 و  21:30 در مرکز همایشهای برج میلاد به روی صحنه می روند و تمامی عواید حاصل از فروش بلیت‌های کنسرت پاییزی «هوروش‌بند» به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص می‌یابد.

 

کنسرت بهنام بانی

بهنام بانی در تاریخ 7 آذر در  مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می رود. این خواننده که با انتشار تک آهنگ‌های متفاوت مورد پسند مخاطبان قرار گرفت قصد دارد با برنامه ای ویژه میزبان هوادارنش باشد.

 

کنسرت شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها ساعت 20:30 روز دوشنبه 29 آبان در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن صرف کمک به زلزله زدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خواهد شد.

کنسرت همایون شجریان، تهمورس و سهراب پورناظری

همایون شجریان بعد از استقبال بسیار بالای مردم از کنسرت نمایش «سی» بار دیگر با همکاری برادران پورناظری در تدارک کنسرت جدید خود است که در 6 سانس در سالن وزارت کشور در نظر گرفته شده است. 

شنبه 11 آذر، یکشنبه 12 آذر و چهارشنبه 15 آذر در دو سانس 19 و 22 به روی صحنه می روند.

کنسرت فرمان فتحعلیان نیز دوشنبه 20 آذر در سالن مرکز همایشهای برج میلاد ساعت 20:30 برگزار می شود.

کنسرت های سالن تالار وحدت

ارکستر سازهای بادی تهران یکشنبه 26 آذر و سه‌شنبه 28 آذر در ساعت 21:30 برگزار می شود.

كنسرت اركستر سمفونيك تهران به رهبری شهرداد روحانی جمعه 3 آذر 21:30 به روی صحنه خواهد رفت.

تالار وحدت سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 21:30 سالن خود را به اجرای گروه مولانا اختصاص داده است.

کنسرت «حدیث سرفرازی» ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی که قرار بود سه شنبه شب ۲۳ آبان ماه در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی باشد در همدردی با خانواده قربانیان زلزله استان های غربی کشور به صحنه نرفت و تاکنون زمان اجرای جدید آن مشخص نشده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند

نمایش «هیدن» به کارگردانی کوروش شاهونه پس از ۲۳۰ اجرا در دور چهارم اجرای خود در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، نمایش «هیدن» با نویسندگی مشترک ریحانه رضی و کوروش شاهونه، کارگردانی کوروش شاهونه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای دور چهارم و اجراهای محدود، از ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در تماشاخانه هیلاج به صحنه بازمی‌گردد.

«هیدن» که از تولیدات کمپانی تئاتر جوانان ایران است، با ۲۳۰ اجرا در سال ۱۴۰۲ میزبان ۱۸ هزار و ۱۶۲ مخاطب بود و به فروشی معادل ۳ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

این نمایش سال گذشته در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۴۲ برنده تندیس بهترین کارگردانی، برنده تندیس بهترین بازیگر زن شد. همچنین در بخش‌های نمایشنامه نویسی، بهترین بازیگر مرد و طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه شد. در جشن حافظ که در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد نیز تندیس بهترین کارگردانی و تندیس ویژه هیئت داوران بهترین بازیگر زن به کوروش شاهونه و ریحانه رضی تعلق گرفت.

بازیگران این نمایش حمید رحیمی، ریحانه رضی، عطا عمرانی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی هستند که از ۱۵ فروردین‌ماه در دو ساعت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌روند.

نوید دیوان (طراح صدا و آهنگساز)، ریحانه رضی (مشاور کارگردان و طراح لباس)، علی اکباتانی (مدیرتولید)، کوروش شاهونه (تکنسین آرت مداربسته و طراح صحنه)، کیوان شعبانی (فیلمبردار مداربسته و طراح نور)، صادق کندری (اصلاح و ادیت)، علیرضا کرمی (دستیار کارگردان)، امیرحسام قربانی، عبد نیک سیرت، امیرحسین غفرانی (تیزر)، امیر قالیچی (تئاتربازها) (تبلیغات مجازی)، علی کیهانی (روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) و… عوامل اجرایی نمایش «هیدن» هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • «هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد