Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:08:53 GMT

۵ نفر در جاده بیرجند- قاین جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۱۷۶۵

۵ نفر در جاده بیرجند- قاین جان باختند

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از کشته شدن پنج نفر در تصادف بامداد امروز (۲۹ آبان) محور بیرجند به قاین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین رضایی افزود: ساعت یک بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی در کیلومتر ۳۴ محور قاین به بیرجند بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: ماموران مشاهده کردند یک دستگاه سواری پراید با پنج سرنشین که در مسیر قاین به بیرجند در حرکت بوده است با یک دستگاه اتوبوس که در مسیر مخالف تردد داشته برخورد کرده است که متاسفانه راننده و چهار سرنشین خودروی پراید که همگی زن بودند در دم فوت کرده اند.

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اعلام حضور پررنگ پلیس در جاده بیرجند به قاین و حجم تردد بالای خودروها در شب گذشته، علت اولیه تصادف را تخلف انسانی از جانب راننده پراید اعلام کرد و گفت: علت قطعی حادثه پس از بررسی های کارشناسی اعلام خواهد شد.

 

کشته شدگان حادثه که از زائران بارگاه رضوی بودند به سردخانه منتقل و خودروها به پارکینگ هدایت شدند.

 

سرهنگ حسین رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای آبان ماه ۱۱ نفر در جاده بیرجند به قاین جان خود را از دست داده اند که ۶۵ درصد متوفیان حوادث جاده ای استان در آبان ماه بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد تصادفات حادث شده در محور بیرجند به قاین در قسمت های دوطرفه و به صورت رخ به رخ بوده است، خاطرنشان کرد: طبق بررسی های کارشناسی شده و اعلام مکرر پلیس راه، تسریع در دو بانده شدن محور بیرجند به قاین تا حد زیادی از تصادفات و تلفات جاده ای در این محور خواهد کاست.

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان بیرجنددر سال ۱۴۰۳ با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سال جاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است که این موضوع می طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح های راهسازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سال جاری در این محور مهم استان باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سنوات گذشته نیز احداث این پل ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: در چهار سال اخیر ۵۳ کیلومتر بزرگراه با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان در محور زاهدان- بیرجند به بهره برداری رسیده است و همچنان تعداد ۳ کارگاه با ایجاد اشتغال برای ۳۵۰ نفر در حال انجام تعهدات سال جاری این اداره کل در این مسیر هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم