Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاییز سال ۹۴ مردی به مأموران پلیس آگاهی شهرستان بجنورد خبر‌ داد چند مردجوان دختر 18 ساله‌اش را ربوده‌اند. شاکی در توضیح ماجرا گفت: «من ساکن یکی از روستاهای بجنورد هستم. ساعتی قبل در خانه بودیم که چند مرد جوان وارد شدند. آنها من و همسرم را کتک زدند و با بستن دست و پاهایمان ما را در اتاقی زندانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : مردی که برای انتقام از پسر همسایه با همدستی برادر و پسرعموهایش، خواهر او را از روستایی در شهرستان بجنورد ربوده و به کرج منتقل کرده بود، حادثه را شرح داد. متهمان به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند.

پاییز سال ۹۴ مردی به مأموران پلیس آگاهی شهرستان بجنورد خبر‌ داد چند مردجوان دختر 18 ساله‌اش را ربوده‌اند. شاکی در توضیح ماجرا گفت: «من ساکن یکی از روستاهای بجنورد هستم. ساعتی قبل در خانه بودیم که چند مرد جوان وارد شدند. آنها من و همسرم را کتک زدند و با بستن دست و پاهایمان ما را در اتاقی زندانی کردند. بعد دختر ۱۸ ساله‌ام به نام نرجس را با زور و تهدید ربودند.‌» او در ادامه گفت: «‌یکی از آنها را می‌شناسم، احتمال می‌دهم مرد همسایه‌مان - منصور – باشد.‌» با طرح این شکایت، مأموران در اولین گام از تحقیقات خود دریافتند منصور با همسرش در نزدیکی خانه شاکی زندگی می‌کند که همزمان با ناپدید شدن دختر جوان او نیز ناپدید شده است.

به این ترتیب منصور به عنوان مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت. پلیس با ردیابی تلفن همراه وی دریافت مرد جوان به تهران گریخته و در آخرین ردیابی‌ها، در کرج شناسایی شد. یک هفته از ماجرا گذشت تا اینکه منصور در خانه خواهرش در کرج بازداشت شد و به جرمش اقرار کرد.

مرد 30‌ساله درباره انگیزه‌اش گفت: «می‌خواستم انتقام بگیرم؛ چراکه برادر نرجس با همسرم رابطه داشت!» وی در شرح ماجرا گفت: «من و همسرم زندگی خوبی داشتیم، اما مدتی بود او به من توجهی نمی‌کرد و رفتارش تغییر کرده بود. در این باره بارها با او صحبت کردم، اما بی‌فایده بود و جوابی درستی نمی‌داد. این گذشت تا اینکه متوجه شدم شاهرخ برادر نرجس به طور پنهانی با همسرم در ارتباط است. وقتی این موضوع را فهمیدم شوکه شدم و نمی‌دانستم چکار کنم. آنجا بود که تصمیم گرفتم برادر نرجس را تنبیه کنم و از او انتقام بگیرم.‌»

او در ادامه گفت: «برای اجرای نقشه‌ با برادر و پسر عموهایم صحبت کردم و آنها قبول کردند همراهم باشند. طبق نقشه، شب حادثه به خانه پدر نرجس حمله کردیم و دست و پای پدر و مادرش را بستیم و آنها را در اتاقی حبس کردیم. نرجس دختر ریزنقشی بود به همین دلیل به تنهایی او را گرفتم و سوار ماشین کردم. ابتدا به مشهد رفتیم و بعد به تهران، اما وقتی متوجه شدم پلیس ما را شناسایی کرده نرجس را به خانه خواهرم در کرج بردم.‌»

بعد از توضیحات مرد جوان، نرجس نیز تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «آن شب در خانه دور هم نشسته بودیم که ناگهان منصور و همراهانش وارد خانه شدند و با بستن دست و پای پدر و مادرم مرا با خودشان بردند. خیلی داد و فریاد زدم، اما کسی صدایم را نشنید و نتوانستم نجات پیدا کنم. آنها به زور مرا سوار ماشین کردند و به خانه‌ای متروکه در مشهد بردند و سپس به تهران و بعد به منزل خواهر منصور در کرج.»

دختر جوان در حالیکه به شدت گریه می‌کرد، گفت: «من بدون هیچ گناهی در این یک هفته به شدت اذیت شدم و از سوی آنها مورد شکنجه قرار گرفتم تا اینکه مأموران مرا نجات دادند.‌»

بعد از کامل شدن تحقیقات پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب منصور و همدستانش به اتهام آدم‌ربایی و آزار دختر جوان به زودی در یکی از شعبات دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کبد مرد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که بر اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

مهدی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: عمل پیوند عضو صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ انجام و کبد محروم امیر حسین ربیعی ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: زنده‌یاد ربیعی چهار روز قبل بر اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانوی اهداکننده عضو نیز جهت ترمیم به سه بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به متقاضیان پیوند زده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، از تلاش‌های مسئول و هماهنگ‌کنندگان واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تشکر کرد.

کد خبر 748028

دیگر خبرها

  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت