Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی احمدی  از برگزاری جشنواره فیلم و عکس با محور قرآن و عترت در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در شیراز و در رشته‌های فیلم کوتاه، فیلم مستند و انیمیشن، تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و اهل بیت، ارج نهادن به هنر معنوی، دینی، اسلامی، ایرانی و سنتی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری وانتقال پیام هنرمندان و شناسایی هنرمندان معاصر و فعال عرصه قرآن و عترت از جمله اهداف این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد فارس افزود: این جشنواره در 2 بخش اصلی قرآن و عترت با مضامینی چون داستان‌های قرآنی، سیره اهل بیت و مفاهیم قرآنی وارزشی و بخش ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره بیان کرد: حداکثر زمان فیلم‌های داستانی 25 دقیقه و برای فیلم‌های مستند 40 دقیقه است و در بخش عکس نیز هر عکاس مجاز است حداکثر 7 قطعه تک عکسو یک مجموعه حداکثر 7 قطعه‌ای را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. 

وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره در دی ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: زمان برپایی نمایشگاه فیلم و عکس یکم دی ماه امسال است و نتایج نهایی 25 آذرماه اعلام می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت http://www.quranfars.com مراجعه کنند. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس» + فیلم

اسناد تاریخی فراوانی از سال‌های قبل از اسلام و مسیحیت وجود دارد تا به جهانیان بفماند که  خلیج فارس همیشه متعلق به ایران بوده و خواهد بود.

در تمام ادوار تاریخ این آبراه دریایی عناوین «خلیج فارس» یا «خلیج پارس» در نقشه‌ها و تاریخ‌ها ذکر شده است و در دوران اسلامی نیزبسیاری از مفسران قرآن از نام بردن این دریا در کلام الهی قرآن سخن گفته‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس» + فیلم
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد