Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@14:34:35 GMT

حق پخش فیلم جدید «تارانتینو» به سونی رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۲۴۹۴

حق پخش فیلم جدید «تارانتینو» به سونی رسید

به گزارش ایسکانیوز از ورایتی، سونی در نهایت و در رقابتی سخت با دو کمپانی برادران وانر و پارامونت، حق توزیع جهانی جدیدترین ساخته بلند سینمایی «تارانتینو» را در اختیار گرفت، کارگردانی که پیش از این رابطه نزدیکی با «هاروی واینستین» به عنوان تهیه‌کننده داشت همه فیلم‌های خود را از طریق این کمپانی اکران کرده بود اما پس از رسوایی‌های اخلاقی وی با این کمپانی قطع همکاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم درباره گروهی به نام «خانواده منسون» به سرکردگی «چارلز منسون» در تابستان ۱۹۶۹ کالیفرنیاست که یکی از ناراحت‌کننده‌ترین اتفاقات در تاریخ معاصر آمریکا را رقم زدند.

این گروه در اوت ۱۹۶۹ در یک شب پنج نفر را در یک سکونت‌گاه هالیوودی متعلق به «رومن پولانسکی» کارگردان مطرح لهستانی-فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد «شارون تیت» همسر باردار «پولانسکی» بود. دار و دسته «منسون» در سال ۱۹۷۱ در دادگاه گناهکار شناخته شدند و «چارلز منسون» رهبر ۸۲ ساله این گروه هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد.

«تارانتینو» فعالیت سینمایی خود را در اوایل دهه ۱۹۹۰ به عنوان فیلم‌ساز مستقل آغاز کرد و فیلم «سگ‌های انباری» را ساخت که به عقیده بسیاری از منتقدین از خارق‌العاده‌ترین فیلم‌های مستقل همه ادوار است.

وی در سال ۱۹۹۴با ساخت فیلم برنده نخل طلای «داستان عامه پسند» به اوج شهرت رسید، این فیلم از نظر تجاری توانست موفقیت بسیاری کسب کند و از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ یاد می‌کنند که در فهرست موسسه فیلم آمریکا از ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینمای آمریکا قرار دارد.

فیلم بعدی تارانتینو «جکی براون» نام داشت که به اقتباس از یک رمان ساخته شد و سپس نوبت به ساخت فیلم مشهور «بیل را بکش» رسید که در دو قسمت در سال‌های ۲۰۰۳ و دیگری در اوایل ۲۰۰۴ منتشر شد.

«ضد مرگ» نام فیلم بعدی‌ «تارانتینو» بود و وی سپس شروع به ساخت فیلم مشهور دیگرش، «حرامزاده‌های لعنتی» کرد؛ این فیلم براساس داستانی تخیلی در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد که بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت و به فروش بیش از ۳۲۱ میلیون دلاری دست یافت.

«تارانتینو» فیلم «جاگوی آزادشده» را در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد و این فیلم روایت‌گر دوران برده‌داری آمریکا است، این وسترن که پرفروش‌ترین فیلمش به نسبت سایر فیلم‌هایش است، به فروشی بالغ بر ۴۲۵ میلیون دلار دست یافت. وسترن «هشت نفرت‌انگیز» نیز آخرین اثر بلند سینمایی این کارگردان آمریکایی بود که با بودجه ۴۴ میلیون دلاری با فروش ۱۵۶ میایو دلاری عملکرد خوبی در گیشه نداشت.

نگارش فیلمنامه‌های «قاتلین بالافطره» (الیور استون)، «داستان عاشقانه واقعی» (تونی اسکات) و «از طلوع تا غروب» (رابرت رودریگوئز) نیز بخش دیگری از کارنامه سینمایی «کوئنتین تارانتینو» محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

۵۰۲

تاراتونیو حق توزیع کمپانی سونی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمایی‌های بریتانیا برای غزه پول جمع می‌کنند/ کن لوچ تا مایک لی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، حدود ۵۰ تن از نام‌های بزرگ دنیای سینما و تلویزیون بریتانیا، با ارایه اقلام یا اجرای برنامه‌های مختلف، قصد دارند به جمع‌آوری پول برای کمک به مردم غزه بپردازند.

این حراج که توسط «سینما برای غزه» و برای حمایت از کمک‌های پزشکی برای فلسطینی‌ها برگزار می‌شود، با همکاری تیلدا سوینتون، کن لوچ، آصف کاپادیا، رامی یوسف، پیتر کاپالدی، ایملدا استونتون، برایان کاکس، جوزف کوین، مایک لی، میسان هریمن، جوآنا هاگ، ایمی لو وود، جاش اوکانر و ... برگزار می‌شود.

در حالی که ۲ آوریل (۱۴ فروردین) برای زمان این حراجی انتخاب شده و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد، سوینتون قرار است با خواندن «داستانی آرامبخش برای قبل از خواب» در این رویداد شرکت کند و یک کلاس فرنی پزی با حضور جاش اوکانر بازیگر سریال‌هایی چون «تاج» و «دارل‌ها» برگزار شود که قرار است، آموزش دهد چگونه می‌توان یک کاسه عالی فرنی درست کرد و دستور ساخت یک دم‌نوشیدنی با آلیسون اولیور بازیگر فیلم «سالتبرن» و بلیت‌هایی برای تماشای برنامه و ملاقات رامی یوسف در یک استندآپ شو نیز عرضه می‌شود.

اقلامی که در حراجی عرضه می‌شود شامل یادگاری‌های امضا شده از جمله کتاب «دانتون ابی» به امضای ایملدا استانتون و جیم کارتر بازیگران سریال و «دکتر هو» و پوسترهای امضا شده از مایک لی، کن لوچ و آصف کاپادیا، از جمله پوستر نمایش «مهمانی ابیگل» مایک لی در سال ۱۹۷۷ است. در همین حال، فرصت‌هایی برای نوشیدن یک فنجان چای - از طریق زوم - با جوزف کوین و پاپا اسیدو وجود دارد.

هانا فلینت، جولیا جکمن، لیلا لطیف، سوفی مونک کافمن و هلن سیمونز سازمان‌دهندگان «سینما برای غزه» می‌گویند، تلاش‌های آن‌ها نه تنها ضروری است، بلکه باعث نجات جان انسان‌ها می‌شود، زیرا بمباران اسراییل زیرساخت‌های بهداشتی غزه را از بین برده است. آنها افزودند: در حالی که وارد ششمین ماه محاصره نظامی غزه توسط اسراییل می‌شویم، جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کارهای فوری بشردوستانه که توسط «کمک‌های پزشکی برای فلسطینیان» انجام می‌شود، هرگز حیاتی‌تر از این نبوده است.

آنها ادامه دادند: ما بر این باوریم که هنر و سیاست به‌طور جدایی ناپذیری به هم پیوند خورده‌ و در گفتار و عمل برای کمک به کسانی که در سرتاسر سرزمین فلسطین اشغالی در معرض وحشت‌های غیرقابل توصیفی قرار گرفته‌اند، فراخوانده شده‌ایم. «سینما برای غزه» فضایی پرشور و فراگیر برای جمع‌آوری کمک‌های مالی است که با سخاوت افرادی از هر بخش‌ صنعت فیلم شکل می‌گیرد تا نشان دهد تا زمانی که از فلسطینی‌ها انسانیت‌زدایی می‌کنند و بدون مجازات آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند، بی‌کار نخواهند ایستاد.

کمک پزشکی برای فلسطینیان که در دهه ۱۹۸۰ تاسیس شد و دفاتری در کرانه باختری، غزه، اورشلیم، لبنان و لندن دارد، برای سلامت و کرامت فلسطینی‌هایی که تحت اشغال و به عنوان پناهنده زندگی می‌کنند، کار می‌کند.

کد خبر 6064617

دیگر خبرها

  • فیلمی از اولین ربات انسان نمای پشتک‌زن‌
  • اهمیت اوپنهایمر و ارتباطش با حوادث غزه چیست؟
  • سینمایی‌های بریتانیا برای غزه پول جمع می‌کنند/ کن لوچ تا مایک لی
  • ربات های مبارز هیوندای با توجه به خودروهای این کمپانی! (تصاویر)
  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • پدیده عجیب کورش کمپانی چگونه شکل گرفت؟/ چرا همه این‌قدر دیر متوجه شدند؟
  • تلاش آمریکا برای قطع خدمات به ابزارهای تراشه‌سازی چین
  • تلاش WWE برای حضور هالک هوگن و استون کلد استیو آستین در رسلمنیا
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • آیا هوش مصنوعی در ارائه ربات های مرسدس بنز با توجه به خودروهای این کمپانی موفق عمل کرده است؟ (تصاویر)