Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تصادفاتی که در محورهای مواصلاتی استان مرکزی رخ داد 3 نفر کشته و یک نفر هم مجروح شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ در سانحه رانندگی که روبروی روستای عنبرته واقع در محور اراک_ ازنا رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با خانمی حدود ۳۳ ساله ، متاسفانه فرد عابر به شدت مجروح شد و جان خود را از دست داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر آخرین گزارش، راننده کامیون از محل متواری شده که برنامه ریزی عملیاتی برای توقف کامیون و دستگیری راننده در دست پیگیری است. در تصادف دیگر که در محور قم _ اراک روبروی روستای مالک آباد در برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه کامیون کشنده هوو رخ داد، یک نفر از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست داد. علت این سانحه بی احتیاطی از سوی سواری پراید به علت تغییر مسیر ناگهانی و عدم توجه به جلو و همچنین بی احتیاطی از سوی راننده خودروی کشنده هوو به علت توقف در سطح سواره رو اعلام شد. در این سانحه هر دو راننده به میزان مساوی مقصر اعلام شدند. همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۷۰ لاین جنوبی آزادراه ساوه _ همدان که بر اثر عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو رخ داد، دو نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند، که یکی از سرنشینان بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد

اردشیر هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه خودروی پرایدی که در جایگاه سوخت سی ان جی حانبازان اقدام به سوختگیری می کرد دچار آتش سوزی شده و به دلیل شدت حریق در آتش سوخت.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بر اثر آتش سوزی جایگاه جانبازان در حال حاضر امکان سوخت گیری در این جایگاه وجود ندارد و مسوولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

کد خبر 6093653

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد