Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته یک جوان در محله تهرانپارس خیابان 206 شرقی دچار گاز گرفتگی شد.

وی ادامه داد : این حادثه در ساعت 22:42 شب گذشته به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن ایستگاه شماره 57 به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت : زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند محل حادثه یک منزل 2 طبقه 4 واحدی بود که در طبقه منفی یک آن یک واحد حدودا 100 متری وجود داشت که همسایگان از عدم پاسخگویی فردی که در منزل بود نگران شده و به دنبال آن با آتش نشانی تماس گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد : آتش نشانان با حضور در محل با تجهیزات درب منزل را باز کرده و به محض ورود به منزل با یک جوان بیهوش 35 ساله مواجه شده و سریعا وی را به فضای باز انتقال دادند. تا رسیدن عوامل اورژانس اقدامات اولیه بر فردی که علائم حیاتی ضعیفی داشت انجام شده و خوشبختانه وضعیتش بهبود یافت.

ملکی بیان کرد :خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و با حضور عوامل اورژانس ادامه روند درمانی فرد انجام شده و جوان به مراکز درمانی انتقال داده شد. بر اساس بررسی های فرماندهی عملیات در محل حادثه مشخص شد دودکش بخاری که در داخل واحد استفاده می شد به دلایل نامشخصی از محل قرار گیری خود خارج شده و به سطح زمین افتاده بود و همین امر منجر به انتشار گاز منواکسید کربن در منزل شده بود.

وی تاکید کرد: قطعا این حادثه در صورت عدم اطلاع رسانی سریع هموطنان و خضور به موقع آتش نشانان ، می توانست وخیم تر باشد . محل در پایان به عوامل انتظامی تحویل داده شد و آتش نشانان در ساعت 23:27 به عملیات خود پایان دادند.

701

آتش نشانی سید جلال ملکی حادثه گاز گرفتگی منواکسید کربن اورژانس تهرانپارس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا


طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک چهار مصدوم و یک  فوتی بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان