Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- 'آلن پاردو'، سرمربی سابق تیم فوتبال وستهام، در پی شکست 2 بر صفر این تیم در بازی یکشنبه برابر واتفورد گفت: شرایط وستهام نگران کننده است.

به گزارش تارنمای خبری اسکای اسپورتس، 'دیوید مویس' که کارش در سمت مربیگری وستهام با شکست برابر واتفورد شروع شد، هفته پیش و در پی شکست 4 بر 1 وستهام برابر لیورپول در استادیوم لندن، جانشین 'اسلاون بلیچ' شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاردو گفت: اعتماد به نفس تیم پایین است. اگر در بازی یکشنبه حتی یک گل می زدند، بازیکنان اعتماد به نفس پیدا می کردند. اعتماد به نفس مقوله ای عجیب است. اعتماد به نفس باعث تغییر روحیه بازیکن و سرعت عمل بیشتر او می شود.
سرمربی سابق وستهام افزود: بازی روز یکشنبه مشابه بازی بود که قبلا نیز از وستهام شاهد بودیم. آنها در شرایط نگران کننده ای قرار دارند.
وستهام که در حال حاضر با 9 امتیاز در رده هجدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد، جمعه میزبان لسترسیتی است.
واتفورد در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه در ویکاریج میزبان وستهام بود و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.
گل‌ های زردپوشان را ویل هیوز و ریچارلیسون به ثمر رساندند.
واتفورد پس از 3 هفته ناکامی با این پیروزی، 18 امتیازی شد و توانست به رتبه هشتم لیگ جزیره صعود کند.
ورزشی**1088**1584
مترجم:فقیه*انتشار:مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!

رافائل نادال با وجود حذف از مسترز مادرید پس از شکست برابر تنیسور جمهوری چک ابراز خوشحالی کرد! - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، قهرمان 22 گرنداسلم و شماره یک پیشین جهان در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید (اسپانیا) شکست خورد.

این تنیسور اسپانیایی برابر یری لگچکا نماینده جمهوری چک با نتیجه 5 بر 7 و 4 بر 6 شکست خورد. مدت زمان این بازی 2 ساعت و 2 دقیقه بود.

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

رافائل نادال پس از حذف در مسترز مادرید گفت: من واقعاٌ خوشحالم، زیرا برای من هفته خاصی بود. بسیار مثبت و احساسی. خوشحالم که دوباره فرصت بازی در این تورنمنت را داشتم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که از همه کسانی که در طول حرفه‌ام به من کمک کردند، تشکر می‌کنم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است.  این هدیه‌ای بود تا بتوانم اینجا بازی کنم. من خوش‌شانس هستم کاری را انجام می‌دهم که دوستش دارم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد