Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:10:51 GMT

افتتاح نمایشگاه عکس سور سوگ در سرخه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۳۲۹۶

افتتاح نمایشگاه عکس سور سوگ در سرخه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ نمایشگاه عکس سور سوگ در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری باران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه  گشایش یافت.


عکاس جوان سرخه ای ، اسماعیل طحان در این نمایشگاه 18 اثر خود درباره آیین های عزاداری محرم را در معرض تماشای دوستداران این هنر قرار داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه و انجمن سینمای جوان دایر شده و تا دوم آذر ، عصرها از ساعت 17 تا 19 آماده بازدید علاقه مندان است .


انتهای پیام / د


نمایشگاه عکس سور سوگ در سرخه افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنری برای سفر به ۱۵۰سال قبل

نمایشگاه موزه اورسی که به زودی با عنوان «پاریس ۱۸۷۴ ابداع امپرسیونیسم» افتتاح می‌شود،‌ بازدیدکنندگان را با یک سفری مجازی به ۱۵۰ سال قبل و همان لحظه‌ای می‌برد که تولد یک جنبش هنری تاریخ هنر را تغییر داد.

به گزارش ایسنا، در نمایشگاه  «پاریس ۱۸۷۴ ابداع امپرسیونیسم» که این هفته در موزه «اورسی» واقع در پاریس برگزار می‌شود،‌ «پیر آگوست رنوار» و «ادگار دگا» در یک استودیوی عکاسی در شمال پاریس جزئیات نهایی را به نقاشی‌های خود اضافه می‌کنند، درحالی که «کلود مونه» از اینکه با «ادوارد مانه» اشتباه گرفته شده است، افسوس می‌خورد.

«گاردین» نوشت،‌ زمانی که ۳۰ هنرمندی که اکنون به عنوان نقاشان امپرسیونیست شناخته‌می شوند، در شامگاه ۱۵ آوریل ۱۸۷۴ در استودیوی عکاسی «فلیکس نادار»(Félix Nadar)  در پاریس گرد هم آمدند، تا حد زیادی ناشناخته بودند و با چالش‌های زیادی مواجه بودند.

بسیاری از آن‌ها توسط هیئت داوران سالانه آکادمی هنرهای زیبا کنار گذاشته شده بودند و تصمیم گرفته بودند که نمایشگاه مستقل خود را افتتاح کنند.

در طول تور مجازی ۴۰ دقیقه‌ای این نمایشگاه، بازدیدکنندگان یک شب مجازی را با هنرمندان جوان در نمایشگاه مستقل آن‌هاسپری می‌کنند و با قطار بخار به «بوگیوال»‌(Bougival)، در غرب پاریس، جایی که بسیاری از هنرمندان در آنجا کار می‌کردند، سفر می‌کنند.

بازدیدکنندگان سپس از نمایشگاه اصلی شامل دو اثر از «رنوار» و دیگر شاهکارها، نقاشی‌ها، طراحی‌ها و مجسمه‌های امپرسیونیستی و آثار هنری کلاسیک‌تر بازدید می‌کنند.

نمایشگاه «پاریس ۱۸۷۴ ابداع امپرسیونیسم» از بیست و ششم مارس در موزه «اورسی» آغاز به کار خواهد کرد و فعالیت آن تا ۱۴ جولای ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تکاب 
  • نمایشگاه هنری برای سفر به ۱۵۰سال قبل