Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در خطوط قرمز خود با هیچکس تعارفی ندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: خداوند را به خاطر برقراری امنیتی که با وجود همه دشمنی‌ های بدخواهان انقلاب اسلامی، در کشور برقرار است، شکرگزاریم و حضور و حمایت مردم از نظام اسلامی و نیرو‌های مسلح را مهمترین سرمایه در اقتدار نظام می‌ دانیم.   سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی که در حاشیه مراسم تجلیل جمعی از دانش‌ آموزان مشهد از واکنش سپاه به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سخن می گفت، افزود: نیرو‌های مسلح ما توانایی‌ های خوبی در عرصه برقراری امنیت داخلی و حفاظت از مرز‌های کشور دارند و اتفاقاتی نظیر اقدام متقابل اخیر سپاه که با برنامه‌ ریزی‌ های قبلی اتفاق می‌ افتد، این پیام را برای دوستان انقلاب، جبهه مقاومت و همچنین برای دشمنان انقلاب دارد که ایران در خطوط قرمز خود، با هیچکس تعارفی ندارد و اگر احساس کند ورود و اقدام میدانی ضروری است، لحظه‌ای درنگ نمی‌ کند.   ظهر امروز جمعی از دانش‌ آموزان مشهد با حضور در ستاد فرماندهی سپاه امام رضا (ع)، از فرمانده سپاه امام رضا (ع) به نمایندگی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای پاسخ مقتدرانه به رژیم اشغالگر قدس و عملیات «وعده صادق» قدردانی کردند.  

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • یادواره شهیدان رئیسی و دارا در پایگاه دریایی امام علی (ع) سپاه چابهار
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • ایران در خطوط قرمز خود با هیچکس تعارفی ندارد