Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:03:18 GMT

اسکله قایقرانی بندر امام حسن بوشهر آماده افتتاح

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۳۶۱۷

اسکله قایقرانی بندر امام حسن بوشهر آماده افتتاح

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: اسکله قایقرانی بندر امام حسن شهرستان دیلم در شمال این استان آماده افتتاح است.

مهدی زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساخت این اسکله با 150 میلیون ریال اعتبار از ماه گذشته آغاز شد.
وی بیان کرد: دفتر هیات، انبار تجهیزات قایقرانی، سرویس بهداشتی و حمام، سکوی تماشاگر، پلکان بتونی، از جمله امکانات اسکله قایقرانی بندر امام حسن شهرستان دیلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارعی ادامه داد: امکان استقرار انواع قایق های کایاک، کانو کانادایی و کیندر بوت، لاین بندی پیست قایقرانی و تجهیز روشنایی پیست قایقرانی از جمله قابلیت های این طرح است.
وی با اشاره به فعالیت 60 قایقران در بندر امام حسن گفت: شورا و شهرداری بندر امام حسن برای اجرای این طرح نقش تاثیرگذاری ایفا کردند که این همت جمعی آنها به رونق ورزش قایقرانی در این بندر کمک شایانی می کند.
زارعی یادآور شد: اسکله قایقرانی بندر امام حسن بر اساس پیش بینی انجام شده در هفته وحدت به بهره برداری می رسد.
وی گفت: احداث زیرساخت مناسب از نیازهای ضروری برای رونق ورزش قایقرانی است که در این ارتباط با جلب مساعدت و همکاری مسئولان بنادر استان در راستای تحقق این مهم گام برمی داریم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن