Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنادر محمد عامری، بوالخیر و لاور ساحلی بعنواتن بندرهای تجاری این 2 شهرستان توسعه می یابند.

سید کمال الدین شهریاری روزش دوشنبه پس از بازدید میدانی از بنادر تجاری دشتی و تنگستان در گفت و گو با ایرنا افزود: در این بازدید طرح های توسعه ای سه بندر محمد عامری، بوالخیر و لاور ساحلی به همراه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و فرماندار تنگستان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این بنادر همواره بیشترین مبادلات تجاری را در شهرستانهای دشتی و تنگستان داشته اند ولی برای افزایش این مبادلات نیازمند توسعه امکانات و تجهیزات هستند.
شهریاری با اشاره به اینکه مطالعات توسعه این بنادر آغاز شده است افزود: در نخستین اقدام در تلاش هستیم تا مالکیت این بنادر به سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شود تا بتوان طرح های توسعه این سه بندر را دنبال کرد.
وی اضافه کرد: ایجاد مسیر دسترسی به کانال، ایجاد بارانداز و احداث پهلوگیر از جمله طرح های توسعه ای است که در کنار لایروبی این اسکله ها در دستور کار خواهد بود تا برای شناورهای تجاری حداقل 2 هزار تنی مناسب سازی شود.
وی همچنین با اشاره به پایان یافتن لایروبی اسکله بندر لاور ساحلی با اعتبار 52 میلیارد ریال، افزود: در این ارتباط لایروبی اسکله بندر محمد عامری نیز بزودی با اعتباری حدود ٨0 میلیارد ریال آغاز می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد

غلامرضا اسمعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حفاظت از منابع آب شهرستان و رساندن امانت به دست نسل آینده یک حلقه چاه که به صورت غیر مجاز در منطقه گردشگری روستای خاییز شهرستان تنگستان حفاری شده بود با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان و ضابطین قضائی پلمب و مسلوب المنفعه شد.

دادستان شهرستان تنگستان تصریح کرد: با افراد سود جو و منفعت طلبی که به دنبال تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال هستند برخورد جدی و نسبت به رفع تصرف از آنها اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6099575

دیگر خبرها

  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان